traktorn Postad 24 april, 2022 Rapport Share Postad 24 april, 2022 Börjar se mörkt ut, se garagetråden. Kommer jag så blir det en dagstur på lördagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 26 april, 2022 Rapport Share Postad 26 april, 2022 Ska försöka komma, arbetet påverkar lite och jag får se om det går att lösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 26 april, 2022 Författare Rapport Share Postad 26 april, 2022 På 2022-04-24 på 13:15, traktorn säger: Börjar se mörkt ut, se garagetråden. Kommer jag så blir det en dagstur på lördagen. Såg i tråden att du fått ihop bilen 👍 Då ses vi på lördagen 1 timme sedan, MFI9 säger: Ska försöka komma, arbetet påverkar lite och jag får se om det går att lösa. Kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Globecruiser Postad 28 april, 2022 Rapport Share Postad 28 april, 2022 Mera nyheter !! Euro4x4parts kommer att bidra med freebies och fina priser till träffen. Glöm ej om ni skall beställa grejer från dem så ger Euro4x4parts alla forum medlemmar på Toyota4x4.se rabatt på sina inköp. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
disco3000 Postad 2 Maj, 2022 Rapport Share Postad 2 Maj, 2022 Planerar att komma, förhoppningsvis redan på fredagen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 3 Maj, 2022 Författare Rapport Share Postad 3 Maj, 2022 11 timmar sedan, disco3000 säger: Planerar att komma, förhoppningsvis redan på fredagen. Kul! Välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jah Postad 6 Maj, 2022 Rapport Share Postad 6 Maj, 2022 Jag tar med en låda med gott&blandat grejer 😃 Någon som är intresserad av en turbo till 1hz/1hdt ink. grenrör och div anslutningar? Om det finns intresse kan jag ta med en AFR mätare dvs om någon vill kolla sin turbo tuning 😁 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 6 Maj, 2022 Författare Rapport Share Postad 6 Maj, 2022 Jag har uppdaterat första inlägget med lite mer information. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rylander Postad 7 Maj, 2022 Rapport Share Postad 7 Maj, 2022 Två sådana här kommer att finnas i bakluckan om det är någon som behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
traktorn Postad 8 Maj, 2022 Rapport Share Postad 8 Maj, 2022 Jag har på eget bevåg bjudit med en nybliven hilux ägare som inte är med på forumet till träffen. Hoppas att det inte möter något hinder. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 8 Maj, 2022 Författare Rapport Share Postad 8 Maj, 2022 30 minuter sedan, traktorn säger: Jag har på eget bevåg bjudit med en nybliven hilux ägare som inte är med på forumet till träffen. Hoppas att det inte möter något hinder. Kul! Självklart väldigt välkommen! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
traktorn Postad 8 Maj, 2022 Rapport Share Postad 8 Maj, 2022 Jag fuskar lite i energibranchen. Jag lägger med några säckar ved och några säckar grillkol bak i bilen 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 9 Maj, 2022 Författare Rapport Share Postad 9 Maj, 2022 Sådär, nu är Rav4an preppad för övernattning på träffen 😀😬 4 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JAK Postad 10 Maj, 2022 Rapport Share Postad 10 Maj, 2022 Du får ju plats med en porta potti jämte ! 2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 13 Maj, 2022 Rapport Share Postad 13 Maj, 2022 Det finns en lanthandel ca 5 minuter söder om campingen för den som missat att handla. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GRISBILEN Postad 13 Maj, 2022 Rapport Share Postad 13 Maj, 2022 (redigerade) 6 timmar sedan, MFI9 säger: Det finns en lanthandel ca 5 minuter söder om campingen för den som missat att handla. Och där serverar dom jättegoda hamburgare och lokalt öl i "restaurangen" - och glöm för allt i världen inte att köpa med en bit av deras rökta sidfläsk i butiken Tiveds Lanthandel | Rökeriet i skogen Redigerad 13 Maj, 2022 av GRISBILEN 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
traktorn Postad 14 Maj, 2022 Rapport Share Postad 14 Maj, 2022 Då är jag hemma igen efter en bra dag i Tiveden. Stort tack till alla som gjorde träffen möjlig👍😊 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GRISBILEN Postad 14 Maj, 2022 Rapport Share Postad 14 Maj, 2022 Tack för att jag fick komma och titta 🙂 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jah Postad 15 Maj, 2022 Rapport Share Postad 15 Maj, 2022 Tack och Bock för en trevlig helg! 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 15 Maj, 2022 Författare Rapport Share Postad 15 Maj, 2022 Tack alla för en riktigt trevlig helg! Kul att så många kom och kul att träffa nya vänner, få ett ansikte till namnen och att vi fick så bra väder återkommer med lite bilder senare i veckan! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orlando Postad 15 Maj, 2022 Rapport Share Postad 15 Maj, 2022 (redigerade) Thanks guys for an amazing day. Everything was fun. Hope see you again soon. You can follow me on Instagram, tiktok as @rebelexpedition. Redigerad 15 Maj, 2022 av Orlando 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Globecruiser Postad 16 Maj, 2022 Rapport Share Postad 16 Maj, 2022 Stort tack för en mycket trevlig helg. 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rylander Postad 16 Maj, 2022 Rapport Share Postad 16 Maj, 2022 Här är ett par bilder till 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
disco3000 Postad 16 Maj, 2022 Rapport Share Postad 16 Maj, 2022 Tack för helgen🙏 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 3 juni, 2022 Författare Rapport Share Postad 3 juni, 2022 Bättre sent än aldrig kanske 🤔 Det kom lite vardag emellan, men här kommer i all fall lite av mina reflektioner från träffen/helgen. Först och främst, stort tack alla som var med och gjorde detta till en kanon-helg, för det tycker jag verkligen det var. Vi hade ju dessutom riktigt bra flyt med vädret, även om det regnade en skvätt ena natten. Jag var i vanlig ordning kass på att ta bilder, men några finns ju redan här i tråden och några till ska jag väl lyckas få med. Själv kom jag upp ganska sent på fredag kvällen och då var det redan ungefär 10 bilar på plats! På lördag morgon anslöt ett gäng bilar till och jag tror vi blev ungefär 20 st. Intressant nog lyckades vi nog få ihop de flesta Land Cruiser modellerna, förutom kanske Sveriges vanligaste 90-serien. 40, 60, 70 (både light och heavy duty), 80, 100, 105 och FJ Cruiser fanns på plats. Men jag tror nog trots allt, med tanke på ståhejet runt den, så var nog min Rav4 den populäraste bilen på träffen! Laurens, @TT Agent, berättade om Terrain Tamer och deras produkter som han säljer. Om någon missat det så får vi numera 10% rabatt på Terrain Tamers prylar, i ett samarbete mellan toyota4x4.se och Laurens företag Delwel Industries. @Jah visade hur man kunde få både av och på däck från en fälg. Mycket intressant och lärorikt att se hur man kan spränga däcket på plats under ordnade former och inte alls sådant spektakel som man är van vid från Youtube filmerna på temat 😆 Vi fick även en snabbkurs i radio-kommunikation av @MFI9 Det blev en genom gång av frekvensområden, för och nackdelar osv. Mycket informativt! På eftermiddagen körde vi en gemensam rundvandring bland bilarna där respektive ägare fick berätta lite om sin bil. Det var så intressant att jag nästan helt glömde fotografera. Svårt att peka ut något speciellt, alla är ju ruskigt fina på sina sätt och användningsområden, men några exempel. @traktorns lådsystem går inte av för hackor Och att @Dahl lyckats få in 300 meter kabel i sin fina 150-serie, som han själv uttryckte som "urspårad firmabil" Verkligen fin! @marenen FJ Cruiser i Rally Raid stuk med Kalle Anka husvagn som går att fälla ut på alla håll var festlig! @Robert var på plats med sin 80:a "Vivvi" (som han inte visste att hon heter). Den tog jag till Sverige en gång i tiden Troligen den enda bilen jag ångrar jag sålt. Kul att du förvaltar den väl! På kvällen blev det snack runt elden! Mysigt, men lite för svalt efter ett tag fortsättning följer.. 10 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster