Krilles Postad 8 juni, 2022 Rapport Share Postad 8 juni, 2022 fan att jag missa detta Min bil står i Polen ännu (jävla covid) men nästa år kommer jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 8 juni, 2022 Författare Rapport Share Postad 8 juni, 2022 Efter frukost var det samling inför söndagens utflykt som leddes av @Mecki Några träffdeltagare avvek, och några nya tillkom. Tyvärr ingen bild, men @Orlando dök upp med en sin 120-serie med plåtfälgar, vilka var riktigt passande och snygga. Minns inte riktigt, men var det Hilux fälgar? Efter 10 minuters körning var det dags för första stoppet Bara en bensträckare för att samla ihop fältet, men bra fototillfälle 👍🏼 Efter ytterligare en bit på fina vägar var det dags för ett stopp vid Vargklämman. Lite oklart för mig, men jag tror man jagade varg här en gång i tiden genom att lura in dem i fällan? och ytterligare lite poser-shot: En stund senare anslöt @Erik och jag fick därmed återse Bosse (Eriks HZJ105 som jag tidigare ägde). Kul! Och vad fin den blivit Efter ytterligare en bit på fina vägar av varierande storlek och utsikter var det dags för lunchpaus Lite mer småvägar och upp till Vabergets fästning bar det via Forsvik (känt från böckerna om Arn-tempelriddaren). Tyvärr inga bilder, men ett intressant gammalt militärfort anlagt för att kunna försvara Karlsborgs fästning. Efter Vaberget och ca 80km blandade fina vägar, mestadels grusvägar, bar det nedför igen och siktet var inställt på en glass vid Karlsborgs fästning/regemente. Vi var dock för sena och glasskiosken hade hunnit stänga. Men, skam den som ger sig och jakten på glass ledde oss till en minigolfbana i andra ändan av byn. Som avslutning på en bra helg blev det en go glass, precis som det ska vara 😋 Åter igen, tack alla som hjälpte till att göra detta till en toppenhelg. Hoppas vi kan göra om detta fler gånger och ser fram emot att träffas igen 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cervo99 Postad 28 juni, 2022 Rapport Share Postad 28 juni, 2022 Jättekul! Tack för härliga bilder, och tillhörande texter. Kul att läsa nu när man missade denna träff i år. Kommer absolut med nästa år! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster