Gå till innehåll

Div. LC bilder

Jah

Rekommendera Poster

• 2 weeks later...

Här finns en massa fina bilder, men framför allt en massa filmsnuttar på restaureringar av en hel hög med fina TLC.

http://cruisersolutions.com/index.php?main_page=index&cPath=38

Perfekt när man som jag legat sjuk hela helgen och inte kunnat fixa med de egna bilarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Tydligt förstahandsval av bil om man håller på med kamelkapplöpning. Fler LC200 / Lexus LX570. Besökte kapplöpningsbanan i Dubai nu i morse och där fanns utan att tveka fler 200/570 än det samlade antalet andra bilar (inkluderat ett antal LC100/LX470).

post-842-0-74593400-1388150591_thumb.jpg

Det var också ganska så klart vilken favoritbil man har om man är kamelskötare… :-)

post-842-0-39411200-1388150617_thumb.jpg

Länk till kommentar

• 4 weeks later...

Du har bra koll på Toyotiska bilarna Mecki.

Jag tackar Google , Wikipedia och ett snabbt internet för mina framgångar ;)

Det finns en 70:a med 40:ans front, vet du vad det kan vara? Har sett bilder på den men hittar den inte nu.

Nä, nån sån har jag inte sett så jag hoppas att du hittar bilden.

Det här var en ful rackare.

post-1136-0-26237300-1390238471_thumb.jpg

Ja , hua . Det var en riktigt ful rackare , jag säger som Daniel "Ett solklart fall av emblemstöld" eller åtminstone hoppas jag det ;)

/Mecki

Länk till kommentar

Daniel, tack för smidig leverans av stolar till hässelstad! Det blev en intressant övning att ta sig hem efter gårdagen. Ett vildsvin på 90 kg, en dovhind, en dovkalv, packning för två personer och överst två stolar till en 80a. Allt detta i bakluckan på en stackars BMW :-)

Länk till kommentar

Daniel, tack för smidig leverans av stolar till hässelstad! Det blev en intressant övning att ta sig hem efter gårdagen. Ett vildsvin på 90 kg, en dovhind, en dovkalv, packning för två personer och överst två stolar till en 80a. Allt detta i bakluckan på en stackars BMW :-)

Här tycker jag att det saknas ett bildbevis :geek:

Länk till kommentar

• 2 weeks later...