Jes Postad 6 november, 2013 Rapport Share Postad 6 november, 2013 Klockren Jes :) Mvh Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 6 november, 2013 Rapport Share Postad 6 november, 2013 Hmm crasch test dummy's är inte dumma Mvh Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 6 november, 2013 Rapport Share Postad 6 november, 2013 Red bull or ??? Mvh Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BJ42 Daniel Postad 16 november, 2013 Rapport Share Postad 16 november, 2013 Tror att det ryms lite till!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 16 november, 2013 Rapport Share Postad 16 november, 2013 Stor humor Danne . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BJ42 Daniel Postad 16 november, 2013 Rapport Share Postad 16 november, 2013 Här kommer mera humor i form av en 40-serie halvbandare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BJ42 Daniel Postad 17 november, 2013 Rapport Share Postad 17 november, 2013 Här finns en massa fina bilder, men framför allt en massa filmsnuttar på restaureringar av en hel hög med fina TLC. http://cruisersolutions.com/index.php?main_page=index&cPath=38 Perfekt när man som jag legat sjuk hela helgen och inte kunnat fixa med de egna bilarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 29 november, 2013 Rapport Share Postad 29 november, 2013 En rigtig vinter bil: Mvh Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Martin Postad 27 december, 2013 Rapport Share Postad 27 december, 2013 Tydligt förstahandsval av bil om man håller på med kamelkapplöpning. Fler LC200 / Lexus LX570. Besökte kapplöpningsbanan i Dubai nu i morse och där fanns utan att tveka fler 200/570 än det samlade antalet andra bilar (inkluderat ett antal LC100/LX470). Det var också ganska så klart vilken favoritbil man har om man är kamelskötare… Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rylander Postad 20 januari, 2014 Rapport Share Postad 20 januari, 2014 Vad är det här för en mysko Toyota? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BJ42 Daniel Postad 20 januari, 2014 Rapport Share Postad 20 januari, 2014 (redigerade) Vad är det här för en mysko Toyota? Helt klart ingen Toyota! Måste vara en emblem stöld! Redigerad 20 januari, 2014 av BJ42 Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 20 januari, 2014 Rapport Share Postad 20 januari, 2014 Klart att det är en Toyota Det är en Toyota Blizzard byggd för Toyota av Daihatsu Mer bilder : http://www.4wdtoyotaowner.com/Blizzard.html / Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rylander Postad 20 januari, 2014 Rapport Share Postad 20 januari, 2014 Du har bra koll på Toyotiska bilarna Mecki. Det finns en 70:a med 40:ans front, vet du vad det kan vara? Har sett bilder på den men hittar den inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rylander Postad 20 januari, 2014 Rapport Share Postad 20 januari, 2014 Det här var en ful rackare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 20 januari, 2014 Rapport Share Postad 20 januari, 2014 Du har bra koll på Toyotiska bilarna Mecki. Jag tackar Google , Wikipedia och ett snabbt internet för mina framgångar Det finns en 70:a med 40:ans front, vet du vad det kan vara? Har sett bilder på den men hittar den inte nu. Nä, nån sån har jag inte sett så jag hoppas att du hittar bilden. Det här var en ful rackare. Ja , hua . Det var en riktigt ful rackare , jag säger som Daniel "Ett solklart fall av emblemstöld" eller åtminstone hoppas jag det /Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BJ42 Daniel Postad 24 januari, 2014 Rapport Share Postad 24 januari, 2014 Skall iväg till Oskarshamn med detta vackra ekipage. Det är så jag nästan blir tårögd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 24 januari, 2014 Rapport Share Postad 24 januari, 2014 Hoppas du har alla checkpoints inlagda i GPS:en nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BJ42 Daniel Postad 26 januari, 2014 Rapport Share Postad 26 januari, 2014 Nä det funkade ju bra med alla koordinater! Handelsresande i LandCruiser! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 26 januari, 2014 Rapport Share Postad 26 januari, 2014 Hahaha snacka om tak-räcke! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 26 januari, 2014 Rapport Share Postad 26 januari, 2014 Daniel, tack för smidig leverans av stolar till hässelstad! Det blev en intressant övning att ta sig hem efter gårdagen. Ett vildsvin på 90 kg, en dovhind, en dovkalv, packning för två personer och överst två stolar till en 80a. Allt detta i bakluckan på en stackars BMW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JAK Postad 26 januari, 2014 Rapport Share Postad 26 januari, 2014 Daniel, tack för smidig leverans av stolar till hässelstad! Det blev en intressant övning att ta sig hem efter gårdagen. Ett vildsvin på 90 kg, en dovhind, en dovkalv, packning för två personer och överst två stolar till en 80a. Allt detta i bakluckan på en stackars BMW Här tycker jag att det saknas ett bildbevis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 26 januari, 2014 Rapport Share Postad 26 januari, 2014 Pics or it didn't happen alltså? Det blev faktiskt plats över! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BJ42 Daniel Postad 27 januari, 2014 Rapport Share Postad 27 januari, 2014 Vit BMW!?!? Det var inte Dej jag körde om igår med detta lämpliga regnr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 27 januari, 2014 Rapport Share Postad 27 januari, 2014 Näpp, det är inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 9 februari, 2014 Rapport Share Postad 9 februari, 2014 Grillad korv är aldrig fel . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster