Gå till innehåll

toyota4x4 vårträff 2013

Klydd

Rekommendera Poster

Väl framme i Sköve, bilen höll.

Tittar in vid 9.30-tiden i morgon till anmälan och genomgången.

Är det någon som har en adress till Kråkeberget så man kan lägga in den i gps:en?

/Bisse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Härligt , vi/jag följer med stort intresse liverapporteringen om vem som fastnar, kör omkull eller får haveri..... :-)

Mvh

Jes

Redigerad av Jes
Länk till kommentar

Tack för en superdag! Tvååringen slocknade som ett ljus på hemvägen och som träff-noob i morse körde jag glatt hem med betydligt större insikt i vad dessa bilar faktiskt är kapabla till. Tack för guideningen Mecki!

Länk till kommentar

Vilken superhelg!

Fantastiskt roligt körområde med utmaningar för alla. Gemenskapen mellan alla inblandade och givetvis campinglivet där Stein vann " hårdaste kille priset " i sitt marktält som jag skrapade is av i morse :). Bisse ska ha en eloge oxå för prestationen med sin 100:a trots skandinaviens mest slitna orginaldäck.

Lägger med lite blandade bilder.

DSCF5437.JPG

DSCF5433.JPG

DSCF5432.JPG

DSCF5430.JPG

E3A4E50E-C2FA-452C-B235-A17D263DD6AA.JPG

C545DD89-EFC9-41E2-8280-7753650C2C5A.JPG

D0F65019-219F-48A5-921A-AE607C27125C.JPG

3B4152F6-1AD8-4E5F-9865-4AE5FA451BF6.JPG

Forts i nästa inlägg...

Länk till kommentar

Trots att vi undvek de jävligaste surhålen såg bilen helt kaos ut under. I morse när jag skulle spola av bilen i tvätthallen blev jag nästan utjagad så då var det bara att komma sig hem till Oslo och tvätta bil i regnstorm då... Passade på att byta hjul oxå.

AAF8C673-FE94-41D7-8002-9E386FCE84B5.JPG

2AB42CFF-29DB-420F-95A8-C257BAA59017.JPG

FE18787D-1008-4107-BACB-24820E460479.JPG

73D2B82A-D43A-4786-9899-B22D733AD28A.JPG

718928AE-9F12-434D-B3DF-D22D4A5274F1.JPG

3EB8F934-DD61-4F2D-95DF-8D967FD47AAA.JPG

Återigen, tusen tack för en grymt bra helg!

Länk till kommentar

Jag stämmer in i kören och tackar alla för en kanontrevlig helg.

I år var nästan alla Land Cruiser s modellserier representerade , 40,60,70,80,90,100,105,120-serien fanns på plats dessutom var vi förstärkta med några trevliga Hilux-pickuper.

post-917-0-80032900-1367176325_thumb.png

Man blir hungrig av att köra i terrängen .

post-917-0-18757600-1367176930_thumb.png

Blivande Land Cruiser förare ?

post-917-0-19772500-1367176984_thumb.png

Fortsättn följer....

Länk till kommentar

Jag kan bara hålla med, kul som fan! Det var första gången jag körde med min 100. Det här borde vi göra varje helg :)

Förvånad över hur bra bilen ändå tar sig fram med slitna vägdäck (dock med mittdiff men sällan bakdiff).

Klydd- du nämnde en 80:a som snart skulle bli till salu, var det Östens du menade?

Tack för en trevlig dag grabbar!

Länk till kommentar

Dom coola camparna , första tältnätterna för i år .

post-917-0-64045200-1367178206_thumb.png

Priset för "coolaste" killen måste nog ändå gå till Stein som hade 9 timmars körning (enkel väg) i sin BJ42:a för att få tälta en helg med nattfrost i Skövde B)

Klydd får åka med på ett hörn då han faktist överlevde nätterna i sitt nya taktält inlindad i sovsäck och filtar ;)

Vi ses nästa år

/Mecki

Redigerad av Mecki
Länk till kommentar

Tack för bilderna! Till och med damen hemma tyckte det såg trevligt ut så nästa år blir det förhoppningsvis full uppslutning därifrån. Hur går det för Wiberg Sr, några förhoppningar om ökat deltagande nästa gång? :-D

Länk till kommentar

Tack för bilderna! Till och med damen hemma tyckte det såg trevligt ut så nästa år blir det förhoppningsvis full uppslutning därifrån. Hur går det för Wiberg Sr, några förhoppningar om ökat deltagande nästa gång? :-D

Garanterat!

Sen om det blir taktält eller rövdyr stuga på Billingehus camping får vi se. Jag har ju hela sommaren på mig att bevisa att taktält är the way to fly...

Länk till kommentar

Tack alla som var med för en toppen-helg!! Riktigt kul med camping (även om det var lite svalt på natten) och att vi hade fin-besök från Norge.

Några bilder från helgen

image.jpg

Symbolisk bild, fina bilar och fika i mitten :mrgreen:

image.jpg

Yotas fina stelaxlade Hilux. 49.963mil om jag inte minns fel. Imponerande!

image.jpg

image.jpg

Solk var stolt över att han lyckats stryka på lite lera på däcken ;) Ser genuint ut :)

image.jpg

Okänd(?) Hilux ägare som har lite biltvätt att se fram emot

image.jpg

Toyota kö i skogen

image.jpgimage.jpg

Kjells fina hemmasydda tält-förlängning av sin HJ61 för att kunna sova gott i bilen. Snyggt!

image.jpg

På kvällen var det after-drive med filmvisning från dagens körning. Wiberg Sr, när blir filmen officiell?

image.jpg

Länk till kommentar

Vaddå stryka lera på däcken?! Jag blev attackerad av ett FRUKTANSVÄRT surhål och hade det inte varit för ny diffspärrsmotor och överlägsen körteknik hade vi suttit där än idag! ;-)

Länk till kommentar