Bisse Postad 26 april, 2013 Rapport Share Postad 26 april, 2013 Väl framme i Sköve, bilen höll. Tittar in vid 9.30-tiden i morgon till anmälan och genomgången. Är det någon som har en adress till Kråkeberget så man kan lägga in den i gps:en? /Bisse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 26 april, 2013 Författare Rapport Share Postad 26 april, 2013 Bisse, på startsidans meny i högerkanten hittar du offroadkartan med området markerat. Nu är sängen bäddad. Och nu är det kvällsmat i goda vänners lag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl Postad 26 april, 2013 Rapport Share Postad 26 april, 2013 Ser trevligt ut. Är tyvärr förhindrad att delta. Hoppas ni får en bra helg. Hälsa gärna de norska kamraterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 27 april, 2013 Rapport Share Postad 27 april, 2013 (redigerade) Härligt , vi/jag följer med stort intresse liverapporteringen om vem som fastnar, kör omkull eller får haveri..... Mvh Jes Redigerad 27 april, 2013 av Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bengt S Postad 27 april, 2013 Rapport Share Postad 27 april, 2013 Ha det gött boyz!! Jag har fått en container full med Äventyrs godis som ni kan få vara med och kalasa på inom kort. Kör lite för mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 27 april, 2013 Författare Rapport Share Postad 27 april, 2013 Vi blev ett gäng och även om det kom en hagelskur så hade vi bra väder Nu är det after-drive och vi ser fram emot att Wiberg ska inviga sin muurikka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrWIB Postad 27 april, 2013 Rapport Share Postad 27 april, 2013 Tack för en bra dag! Ett par rejäla skurar på hemvägen underlättade underredsspolningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 27 april, 2013 Rapport Share Postad 27 april, 2013 Tack för en superdag! Tvååringen slocknade som ett ljus på hemvägen och som träff-noob i morse körde jag glatt hem med betydligt större insikt i vad dessa bilar faktiskt är kapabla till. Tack för guideningen Mecki! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 28 april, 2013 Rapport Share Postad 28 april, 2013 Vilken superhelg! Fantastiskt roligt körområde med utmaningar för alla. Gemenskapen mellan alla inblandade och givetvis campinglivet där Stein vann " hårdaste kille priset " i sitt marktält som jag skrapade is av i morse . Bisse ska ha en eloge oxå för prestationen med sin 100:a trots skandinaviens mest slitna orginaldäck. Lägger med lite blandade bilder. Forts i nästa inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 28 april, 2013 Rapport Share Postad 28 april, 2013 Trots att vi undvek de jävligaste surhålen såg bilen helt kaos ut under. I morse när jag skulle spola av bilen i tvätthallen blev jag nästan utjagad så då var det bara att komma sig hem till Oslo och tvätta bil i regnstorm då... Passade på att byta hjul oxå. Återigen, tusen tack för en grymt bra helg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 28 april, 2013 Rapport Share Postad 28 april, 2013 Jag stämmer in i kören och tackar alla för en kanontrevlig helg. I år var nästan alla Land Cruiser s modellserier representerade , 40,60,70,80,90,100,105,120-serien fanns på plats dessutom var vi förstärkta med några trevliga Hilux-pickuper. Man blir hungrig av att köra i terrängen . Blivande Land Cruiser förare ? Fortsättn följer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 28 april, 2013 Rapport Share Postad 28 april, 2013 Fortsättn följer ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisse Postad 28 april, 2013 Rapport Share Postad 28 april, 2013 Jag kan bara hålla med, kul som fan! Det var första gången jag körde med min 100. Det här borde vi göra varje helg Förvånad över hur bra bilen ändå tar sig fram med slitna vägdäck (dock med mittdiff men sällan bakdiff). Klydd- du nämnde en 80:a som snart skulle bli till salu, var det Östens du menade? Tack för en trevlig dag grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 28 april, 2013 Rapport Share Postad 28 april, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 28 april, 2013 Rapport Share Postad 28 april, 2013 Safarislingan After-drive på campingen. Fortsättn följer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 28 april, 2013 Rapport Share Postad 28 april, 2013 (redigerade) Dom coola camparna , första tältnätterna för i år . Priset för "coolaste" killen måste nog ändå gå till Stein som hade 9 timmars körning (enkel väg) i sin BJ42:a för att få tälta en helg med nattfrost i Skövde Klydd får åka med på ett hörn då han faktist överlevde nätterna i sitt nya taktält inlindad i sovsäck och filtar Vi ses nästa år /Mecki Redigerad 28 april, 2013 av Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 29 april, 2013 Rapport Share Postad 29 april, 2013 Tack för bilderna! Till och med damen hemma tyckte det såg trevligt ut så nästa år blir det förhoppningsvis full uppslutning därifrån. Hur går det för Wiberg Sr, några förhoppningar om ökat deltagande nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 29 april, 2013 Rapport Share Postad 29 april, 2013 Tack för bilderna! Till och med damen hemma tyckte det såg trevligt ut så nästa år blir det förhoppningsvis full uppslutning därifrån. Hur går det för Wiberg Sr, några förhoppningar om ökat deltagande nästa gång? Garanterat! Sen om det blir taktält eller rövdyr stuga på Billingehus camping får vi se. Jag har ju hela sommaren på mig att bevisa att taktält är the way to fly... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 29 april, 2013 Rapport Share Postad 29 april, 2013 Takker igjen for et hyggelig treff i Skövde, legger ved noen bilder tatt med mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 29 april, 2013 Rapport Share Postad 29 april, 2013 Litt flere bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 3 Maj, 2013 Författare Rapport Share Postad 3 Maj, 2013 Tack alla som var med för en toppen-helg!! Riktigt kul med camping (även om det var lite svalt på natten) och att vi hade fin-besök från Norge. Några bilder från helgen Symbolisk bild, fina bilar och fika i mitten Yotas fina stelaxlade Hilux. 49.963mil om jag inte minns fel. Imponerande! Solk var stolt över att han lyckats stryka på lite lera på däcken Ser genuint ut Okänd(?) Hilux ägare som har lite biltvätt att se fram emot Toyota kö i skogen Kjells fina hemmasydda tält-förlängning av sin HJ61 för att kunna sova gott i bilen. Snyggt! På kvällen var det after-drive med filmvisning från dagens körning. Wiberg Sr, när blir filmen officiell? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 3 Maj, 2013 Rapport Share Postad 3 Maj, 2013 Vaddå stryka lera på däcken?! Jag blev attackerad av ett FRUKTANSVÄRT surhål och hade det inte varit för ny diffspärrsmotor och överlägsen körteknik hade vi suttit där än idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 3 Maj, 2013 Rapport Share Postad 3 Maj, 2013 Wiberg Sr, när blir filmen officiell? Lite mycket nu men innan utgången av 2013, duger det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 5 Maj, 2013 Rapport Share Postad 5 Maj, 2013 I sann göteborgsanda kallar jag nedanstående konstverk "Klydd i skydd" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 6 Maj, 2013 Rapport Share Postad 6 Maj, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster