Klydd Postad 6 Maj, 2013 Författare Rapport Share Postad 6 Maj, 2013 I sann göteborgsanda kallar jag nedanstående konstverk "Klydd i skydd" Du är en mästare! Notera även att Bisse gömmer sig i vänsterkanten Mina bilder från dagen, helt utan filtrering eller sortering hittar man här: https://www.dropbox.com/sh/psqdj6whdqfjpew/bNjsroKjKi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisse Postad 7 Maj, 2013 Rapport Share Postad 7 Maj, 2013 Hej alla! På träffen uppmärksammade jag att alla (utom jag och en till) hade snorklar monterade på sina Toyotor. Blev lite avundsjuk på denna komponent så jag åkte ut till Rimbo utanför Stockholm och införskaffade en. Så nu har jag en snorkel och det som gör det hela ännu roligare är att snorkeln satt fast i en 80:a som jag fick med på köpet. Så min nya snorkel (och bil) är nu Östens före detta, och jag är lycklig som ett terrängdäck i lerig skog. Dyr snorkel, javisst men man fick ju mycket till så det för man ta. Skulle dock behöva en ny antenn, så om någon har en liggande . . . . . /Bisse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 7 Maj, 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Maj, 2013 Grattis Bisse till en bra bil! Kul att den fick stanna kvar här och att vi förhoppningsvis får se den på många träffar framöver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 7 Maj, 2013 Rapport Share Postad 7 Maj, 2013 Gratulerar med ny flott LC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 7 Maj, 2013 Rapport Share Postad 7 Maj, 2013 Grattis Bisse ! En snorkel är värd sin vikt i Guld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 7 Maj, 2013 Rapport Share Postad 7 Maj, 2013 Ja grattis till bilen . det verkar vara en bra bil.. Mvh Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisse Postad 7 Maj, 2013 Rapport Share Postad 7 Maj, 2013 (redigerade) Jes, tack för senast och tack för alla råden, fin testare du hade! Lite rubbing av lack och annat småfix sen är bilen i skick. Du har inga plåtfälgar att sälja till en 80:a? /Bisse Redigerad 7 Maj, 2013 av Bisse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 7 Maj, 2013 Rapport Share Postad 7 Maj, 2013 Ja skal kollar mit danska "lager" jag hade båda alu och plåt fälgar til min hdj 80 . Jag skal se vad jag evt har kvar. Mvh Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 7 Maj, 2013 Rapport Share Postad 7 Maj, 2013 Det var som tusan! Grattis Bisse. Bilder? Garage? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisse Postad 8 Maj, 2013 Rapport Share Postad 8 Maj, 2013 Bilder (före/efter) kommer. Garage har jag men där står en Cobra och 80:an är för hög att få in. Dessutom är garaget inte iordningställt ännu, har flyttat ganska nyligen. /Bisse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 8 Maj, 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Maj, 2013 Bisse, jag tror Jon syftade till en garage-tråd här på forumet så vi kan se och följa din nya kärras utveckling Starta en sådan tråd under garaget och släng med några bilder på Cobran! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisse Postad 8 Maj, 2013 Rapport Share Postad 8 Maj, 2013 Ok, då är jag på banan igen. Är inte så bevandrad i dessa forumvärldar. Men visst, ska försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 8 Maj, 2013 Rapport Share Postad 8 Maj, 2013 När blir nästa toyota4x4 träff???????? Mvh Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster