Klydd Postad 8 mars, 2013 Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Nu är det snart dax för Toyota 4x4 träff igen! I vanlig ordning besöker vi gemensamt Offroaders Häggums's årliga terräng touring (TT) på det klassiska Kråkeberget på P4's övningsområde i Skövde. I år blir det den 27 april. Det är ett bra område där det finns möjlighet för alla att prova på terräng körning, vare sig man har en original bil, eller man har ett offroad-monster. Självklart går det lika bra att komma dit bara för att umgås med fler som är intresserade av Toyota's 4x4. Då intresset för träffen verkar vara lite svalt i år har vi valt att inte planera in några särskilda aktiviteter mer än att träffas, köra offroad, grilla och ha det allmänt bra. För de som vill blir det övernattning på närliggande camping http://www.billingensstugby.se/ till söndagen för "After-drive" snack och samkväm. För de som kommer långväga är det såklart möjligt att anlända redan fredag kväll. Om någon gör detta så kommer i alla fall jag också till campingen Campingplats bokas individuellt och bör göras snarast. Uppge då att ni tillhör "toyota4x4 sällskapet" så vi hamnar i samlad trupp på campingen. Tråden kommer uppdateras efterhand som mer information finns tillgänglig. Deltagarlista för att få lite koll på hur många som tänkt komma och när (kopiera listan och fyll på i tråden om du har möjlighet att följa med) 1. Klydd (fredag kväll - Söndag) 2. Globecruiser (Lördag - Söndag) 3. 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 8 mars, 2013 Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Deltagarlista för att få lite koll på hur många som tänkt komma och när (kopiera listan och fyll på i tråden om du har möjlighet att följa med) 1. Klydd (fredag kväll - Söndag) 2. Globecruiser (Lördag - Söndag) 3. Wiberg Sr ( fredag kväll- söndag ) 4. 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 8 mars, 2013 Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Ska ni bo i stuga? Är osäker på om mitt tält har kommit fram då så jag delar gärna stuga med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 8 mars, 2013 Författare Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Jag hade tänkt inviga mitt tält. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 8 mars, 2013 Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Det tänker jag inte dela med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 8 mars, 2013 Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Deltagarlista för att få lite koll på hur många som tänkt komma och när (kopiera listan och fyll på i tråden om du har möjlighet att följa med) 1. Klydd (fredag kväll - Söndag) 2. Globecruiser (Lördag - Söndag) 3. Wiberg Sr ( fredag kväll- söndag ) 4. Stein Erik ( fredag kveld-søndag) 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 8 mars, 2013 Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Da har jeg mailet billingen stugby at jeg vil ha en stuga fra fre-søn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 8 mars, 2013 Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Og om noen ønsker å dele stuge med en "galen" bergenser er det bare å si fra:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StianHdj80 Postad 8 mars, 2013 Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Dette så jo morro ut.. muli vi skulle sale opp å reise bort non biler... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 8 mars, 2013 Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Dette så jo morro ut.. muli vi skulle sale opp å reise bort non biler... Ja det er bare å komme Stian, vært kjekt med noen flere fra nlck også. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 8 mars, 2013 Författare Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Det tänker jag inte dela med dig... Ha ha... Inte?.. Nja, det var ju inte menat som en inbjudan heller.. Dette så jo morro ut.. muli vi skulle sale opp å reise bort non biler... Ni är hjärtligt välkomna! Det hade var trevligt med besök från nlck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 9 mars, 2013 Rapport Share Postad 9 mars, 2013 Og om noen ønsker å dele stuge med en "galen" bergenser er det bare å si fra:) Jag bokar en plats hos dig Stein Erik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 9 mars, 2013 Rapport Share Postad 9 mars, 2013 Jag bokar en plats hos dig Stein Erik. Den e go. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 10 mars, 2013 Rapport Share Postad 10 mars, 2013 Hej , jag kan evt komme (lördag-söndag) , men jag vil inte love något (jag ha en gravid kone hemma och väldig mycke job just nu). Jag kan ta min Toyota Intelligent Tester med och et par toyota manualer om det har interesse.. Mvh Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 10 mars, 2013 Rapport Share Postad 10 mars, 2013 Deltagarlista för att få lite koll på hur många som tänkt komma och när (kopiera listan och fyll på i tråden om du har möjlighet att följa med) 1. Klydd (fredag kväll - Söndag) 2. Globecruiser (Lördag - Söndag) 3. Wiberg Sr ( fredag kväll- söndag ) 4. Stein Erik ( fredag kveld-søndag) 5. Mecki med familj ( fredag-söndag) 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 10 mars, 2013 Författare Rapport Share Postad 10 mars, 2013 Hej , jag kan evt komme (lördag-söndag) , men jag vil inte love något (jag ha en gravid kone hemma och väldig mycke job just nu). Jag kan ta min Toyota Intelligent Tester med och et par toyota manualer om det har interesse.. Mvh Jes Jes, kul att du har tankar på att komma, det är ju en bit att åka från Örnsköldsvik!! En snabbkurs i diagnostik och manual-läsande är ju ett extra plus. Jag skriver med dig i listan sålänge. 1. Klydd (fredag kväll - Söndag) 2. Globecruiser (Lördag - Söndag) 3. Wiberg Sr ( fredag kväll- söndag ) 4. Stein Erik ( fredag kveld-søndag) 5. Mecki med familj ( fredag-söndag) 6. Jes 7. 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bengt S Postad 11 mars, 2013 Rapport Share Postad 11 mars, 2013 Givetvis, om inte husets minister har något viktigt statsmöte denna helg........ 1. Klydd (fredag kväll - Söndag) 2. Globecruiser (Lördag - Söndag) 3. Wiberg Sr ( fredag kväll- söndag ) 4. Stein Erik ( fredag kveld-søndag) 5. Mecki med familj ( fredag-söndag) 6. Jes 7. Bengt &.......? 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 22 mars, 2013 Författare Rapport Share Postad 22 mars, 2013 Ungefär 1 månad kvar och massor med minusgrader. Burrrrr.... Hoppas värmen hunnit komma, annars blir det svalt att tälta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bengt S Postad 22 mars, 2013 Rapport Share Postad 22 mars, 2013 Ungefär 1 månad kvar och massor med minusgrader. Burrrrr.... Hoppas värmen hunnit komma, annars blir det svalt att tälta Vadå, har du ingen termostatstyrd gasolvärmare...?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 22 mars, 2013 Rapport Share Postad 22 mars, 2013 Vi får värma veranda , det är mannligt ps: jag kann ta en flaska stroh rom med , som frost säkring .. Och lite gammel dansk :-) Mvh Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 22 mars, 2013 Författare Rapport Share Postad 22 mars, 2013 Vadå, har du ingen termostatstyrd gasolvärmare...?!? Nja... jag får nog lita till mitt underhudsfett (späck?!).... Vi får värma veranda , det är mannligt ps: jag kann ta en flaska stroh rom med , som frost säkring .. Och lite gammel dansk :smile: Mvh Jes gammel-dansk värmer ju gott också Men, Jes, det är väl till morgen-mad man tar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 5 april, 2013 Författare Rapport Share Postad 5 april, 2013 Om någon är intresserad av tröja med toyota4x4.se logga så är det hög tid att beställa nu om ni vill ha leverans till vårträffen. Mer info om tröjorna hittar ni här http://toyota4x4.se/topic/3642-toyota4x4ses-kladkollektion/ /Klydd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stein Erik Postad 5 april, 2013 Rapport Share Postad 5 april, 2013 Om någon är intresserad av tröja med toyota4x4.se logga så är det hög tid att beställa nu om ni vill ha leverans till vårträffen. Mer info om tröjorna hittar ni här http://toyota4x4.se/topic/3642-toyota4x4ses-kladkollektion/ /Klydd Hej! Jag önskar 2 stk svarte t-shirt xl 2 stk sand t-shirt xl Send meg betalingsinfo så fixar jag betalingen i kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 5 april, 2013 Författare Rapport Share Postad 5 april, 2013 Du har PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 7 april, 2013 Författare Rapport Share Postad 7 april, 2013 Nu har Offroaders Häggum lagt ut lite mer info om träffen och tider. Återfinns här: http://offroadershaggum.com/traffar/tt/ I korthet: Insläpp öppnar kl: 8:30 Obligatoriskt förarmöte kl: 10:00 Körning fram till kl: 17:00 Brandsläckare nämns som obligatorisk utrustning. Är här några fler som funderar på att komma till Skövde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster