Jump to content

toyota4x4.se's klädkollektion

Klydd

Recommended Posts

Nu finns det möjlighet att köpa kläder med toyota4x4.se-logo :)

Logon ser ut såhär och kommer även att pryda forumet framöver:

logo_liten.png

Liten logo på framsidan och stor på ryggen enligt:

framsida.jpgrygg.jpg

Tröjor finns i färgerna Sand, Grön, Vit & Svart (finns speciella önskemål på andra färger så kollar jag upp det)

På ljusa färger blir trycket enligt loggan ovan, dvs svart text, och på mörka plagg blir det vit text.

T-shirt kostar 180:- och College-tröja 250:-, finns i storlek s-xxl. Svart och vit finns upp till 3XL. (finns önskemål om barn & damstorlekar så kollar jag upp det)

Förskottsbetalning gäller och leverans till träffen i Skövde den 28/4. För att hinna med detta behöver jag fått betalning senast 15 April

Om någon inte har möjlighet att komma till Vårträffen så löser vi det ändå, men då tillkommer fraktkostnader.

Svara i denna tråden vilken tröja/tröjor och storlek som är intressant så skickar jag ett PM med betalningsinformation.

Hej,

Kul, jag vill ha en sand och en vit i M. Men drar till Afrika i morgon, så får lösa det om en månad när jag är tillbaka.

Bra initiativ :-D

Ps. Tycker modellen gått upp lite i vikt ;-) Ds.

Edited by BJ42 Daniel

Tjenare Klydd!

Det blev ju himla snyggt med den nya loggan :-)

Jag tar en svart och en sandfärgad T-tröja och eftersom jag har slutat att växa så får väl jag ta ytterligare 1st X mer än vad vår modell drar ;-)

Lukas vill också ha en svart T-tröja att stajla med på dagis men jag får återkomma med vilken storlek han behöver.

/ Mecki

Beställning:

1st Sand T-Shirt strl 158/164

1st Sand T-Shirt strl 116/122

1st Sand College strl L

1st Sand T-Shirt strl M (dam om det finns)

Danke!

Edited by MrWIB

En liten påminnelse! :)

Både till dem som beställt och inte betalat (via tråden, eller PM) och de som ännu inte beställt. Det är nu sista veckan det går att beställa/betala för att få tröjorna till träffen i Skövde.

mvh Henrik

• 2 weeks later...

Det blev ett gäng tröjor, närmre bestämt 20 st i denna beställningen :)

tröjor.jpg

Dom som beställt tröjor och inte har möjlighet att komma till Skövde på lördag får kontakta mig angående leverans.

Det går självklart fortfarande fint att beställa tröjor om intresse finns!

• 1 month later...
  • 1 year later...

Kommer inom kort att göra en ny beställning, som om någon är intresserad så kan det vara läge att slå till nu smile.gif

Hämtas i Göteborg, annars tillkommer frakt.

En vit i small ska jag ha tänkte jag. :D Sen om jag kan beställa dekaler av dig så skulle jag vilja ha en stor vit. Såg att det var länge sedan du la upp detta men finns det kvar så köper jag!

• 1 year later...

Självklart, inga problem! :)

Inför Buschtaxi gjorde vi även collegetröjor med blixtlåskrage, om det kan vara av intresse. Finns nog på bild i träff-tråden, annars fixar jag fram någon bild.

Gjorde även en långärmad T-shirt.

Någon mer som är intresserad? Kom i så fall med önskemål om färg och modell så ska jag se vad som går att få fram :)