Gå till innehåll

Div. LC bilder

Jah

Rekommendera Poster

Hmm snart skal jag ha tag i en vdj 200 . :-) jag tycker om kåpan på kort nr 2 . Bra skydd

Du kan inte få tag på en bättre bil än 200:an. Dock tycker jag att han borde ha två riktiga reservhjul på bakdörren... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wiberg Sr : :-) he he , vem vet ?

Tack för tipset, kanske bygger om 42:an till husbil när jag blir pensionär ;-) jag gillar lösningen på dörr på förarsidan :-)

Hoppas att jag inte blir bannlyst på forumet bara.

Mecki

Länk till kommentar

Nice vinterbild!

Är det 35or du har på den Mecki?

Helt off topic: Jag kommer ner till Götet nästa helg. Finns det möjlighet att få lite hjälp med ett Mecki Limited Edt Bagagenät till 120an?

Bilden är tagen i går norr om Idre mot Tännäs , och på ett par ställen hade det snö drivat upp sig ordentligt.

Ja det motsvarar 35x12,5-16 , General Grabber AT2, har faktiskt funkat riktigt bra på snö och isiga väggar.

Är det nästa helg så det inte är nu till helgen kan vi kanske lösa något, hör av dig i veckan som kommer så ser i hur landet ligger, jag har ju lite att ta igen i garaget nu när man slappat i en hel vecka ;)

/ Mecki

Redigerad av Mecki
Länk till kommentar

Bilden är tagen i går norr om Idre mot Tännäs , och på ett par ställen hade det snö drivat upp sig ordentligt.

Är det nästa helg så det inte är nu till helgen kan vi kanske lösa något, hör av dig i veckan som kommer så ser i hur landet ligger, jag har ju lite att ta igen i garaget nu när man slappat i en hel vecka ;)

/ Mecki

Nästa helg 16/3. Är dessutom kvar i Götet en bit in i veckan innan kosan styrs mot varmare strök. Utan LC dessvärre... Men detta är sista gången har jag sagt, hårt och bestämt. :blush: .

Länk till kommentar