Jes Postad 22 februari, 2013 Rapport Share Postad 22 februari, 2013 KZJ 70. Herlig bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 25 februari, 2013 Rapport Share Postad 25 februari, 2013 Jam jam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bengt S Postad 26 februari, 2013 Rapport Share Postad 26 februari, 2013 Jam jam Me like.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 26 februari, 2013 Rapport Share Postad 26 februari, 2013 Och desserten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bengt S Postad 26 februari, 2013 Rapport Share Postad 26 februari, 2013 Ujj Ujj den var fet, fasen vad läcker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 28 februari, 2013 Rapport Share Postad 28 februari, 2013 Hmm snart skal jag ha tag i en vdj 200 . jag tycker om kåpan på kort nr 2 . Bra skydd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Martin Postad 28 februari, 2013 Rapport Share Postad 28 februari, 2013 Hmm snart skal jag ha tag i en vdj 200 . jag tycker om kåpan på kort nr 2 . Bra skydd Du kan inte få tag på en bättre bil än 200:an. Dock tycker jag att han borde ha två riktiga reservhjul på bakdörren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 1 mars, 2013 Rapport Share Postad 1 mars, 2013 flyttade LC200 diskussion till 200-kategorin istället för här i bildtråden http://toyota4x4.se/...00-funderingar/ mvh Klydd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 1 mars, 2013 Rapport Share Postad 1 mars, 2013 Då tar vi en bild i stället. Här kan man också ha reservhjulen , bakom bakhjulen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bengt S Postad 1 mars, 2013 Rapport Share Postad 1 mars, 2013 Då tar vi en bild i stället. Här kan man också ha reservhjulen , bakom bakhjulen Tre bokstäver - WoW.....Imponerande bygge! Undrar hur stor markplattan är till HiLiften vid däcksbyte i Sydpolen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 1 mars, 2013 Rapport Share Postad 1 mars, 2013 Hilux till salu, beskrivs som väldigt väldigt ren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 1 mars, 2013 Rapport Share Postad 1 mars, 2013 Onsalafjorden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solk Postad 1 mars, 2013 Rapport Share Postad 1 mars, 2013 Njae, den är högerstyrd och det verkar också varmare i vattnet än i Onsala... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 1 mars, 2013 Rapport Share Postad 1 mars, 2013 (redigerade) Sälj ditt taktält Mecki, this is the way to roll Bilden kanske är asgammal men jag tyckte den var grymt festlig iallfall . Redigerad 1 mars, 2013 av Wiberg Sr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bengt S Postad 1 mars, 2013 Rapport Share Postad 1 mars, 2013 Hilux till salu, beskrivs som väldigt väldigt ren... Något kort snorkel kanske...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 1 mars, 2013 Rapport Share Postad 1 mars, 2013 Wiberg Sr : he he , vem vet ? Tack för tipset, kanske bygger om 42:an till husbil när jag blir pensionär jag gillar lösningen på dörr på förarsidan Hoppas att jag inte blir bannlyst på forumet bara. Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 1 mars, 2013 Rapport Share Postad 1 mars, 2013 Mecki, här är annars ett annat förslag som jag såg när jag var på toms-fahrzeugtechnik förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jes Postad 6 mars, 2013 Rapport Share Postad 6 mars, 2013 VDJ 200 med TJM utrustning.. Nice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 6 mars, 2013 Rapport Share Postad 6 mars, 2013 VDJ 200 med TJM utrustning.. Nice.. Notera grillen på bakluckan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 7 mars, 2013 Rapport Share Postad 7 mars, 2013 Dom trivs ganska bra i snön också . Land Cruisern alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 7 mars, 2013 Rapport Share Postad 7 mars, 2013 Nice vinterbild! Är det 35or du har på den Mecki? Helt off topic: Jag kommer ner till Götet nästa helg. Finns det möjlighet att få lite hjälp med ett Mecki Limited Edt Bagagenät till 120an? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 7 mars, 2013 Rapport Share Postad 7 mars, 2013 (redigerade) Nice vinterbild! Är det 35or du har på den Mecki? Helt off topic: Jag kommer ner till Götet nästa helg. Finns det möjlighet att få lite hjälp med ett Mecki Limited Edt Bagagenät till 120an? Bilden är tagen i går norr om Idre mot Tännäs , och på ett par ställen hade det snö drivat upp sig ordentligt. Ja det motsvarar 35x12,5-16 , General Grabber AT2, har faktiskt funkat riktigt bra på snö och isiga väggar. Är det nästa helg så det inte är nu till helgen kan vi kanske lösa något, hör av dig i veckan som kommer så ser i hur landet ligger, jag har ju lite att ta igen i garaget nu när man slappat i en hel vecka / Mecki Redigerad 7 mars, 2013 av Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiberg Sr Postad 7 mars, 2013 Rapport Share Postad 7 mars, 2013 Bilden är tagen i går norr om Idre mot Tännäs , och på ett par ställen hade det snö drivat upp sig ordentligt. Är det nästa helg så det inte är nu till helgen kan vi kanske lösa något, hör av dig i veckan som kommer så ser i hur landet ligger, jag har ju lite att ta igen i garaget nu när man slappat i en hel vecka / Mecki Nästa helg 16/3. Är dessutom kvar i Götet en bit in i veckan innan kosan styrs mot varmare strök. Utan LC dessvärre... Men detta är sista gången har jag sagt, hårt och bestämt. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 7 mars, 2013 Rapport Share Postad 7 mars, 2013 Har du tid kan du ju komma bort till verkstan och ta en kopp o sparka lite däck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bengt S Postad 8 mars, 2013 Rapport Share Postad 8 mars, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster