Gå till innehåll

Buschtaxiträffen 2018 7-9 September

Mecki

Intresselista  

15 medlemmar har röstat

1. 1. Är du intresserad av att besöka världens största Land Cruiser träff?

• Jag är intresserad av att följa med
    • Det är inget för mig
      0

Rekommendera Poster

Jag är ledsen men jag måste kasta in handduken i år igen :( .

Har bara dåliga ursäkter så dom ska ni slippa.

Men nu är jag så förbannat trött på att missa stora mässor så jag blev lite biblisk i mitt tänk: Om inte du kan komma till berget så får la berget komma till dig änna. 

Så sagt, så gjort - ? här kan ni läsa mer :D

• Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att göra en "roadtrip-tshirt" för Buschtaxi träffen. Vad tror ni om detta? Är det någon mer som tycker detta skulle vara en rolig grej och är intresserad?

Jag tänker mig tshirt enligt denna "mockup"

toyota4x4se_btt_tshirt_mockup.jpg.6f15618e174f2c1c5e37ae1d97bc5ab0.jpg

Jag tror priset kommer hamna på någonstans 320-350:-/styck. Då är det sublimeringstryck i färg på en grå tshirt av 100% polyester med bomullskänsla (200g/m2). Färgerna kommer inte bli 100, då denna sortens tryck egentligen är för vit bakgrund. Men, jag tror inte vi vill ha vita tröjor för våra äventyr :) ?

Förskottsbetalning och leverans på BTT.

Som sagt, något som någon är intresserad av?

• Like 4
Länk till kommentar

39 minuter sedan, Klydd säger:

Funderar på att göra en "roadtrip-tshirt" för Buschtaxi träffen. Vad tror ni om detta? Är det någon mer som tycker detta skulle vara en rolig grej och är intresserad?

Jag tänker mig tshirt enligt denna "mockup"

toyota4x4se_btt_tshirt_mockup.jpg.6f15618e174f2c1c5e37ae1d97bc5ab0.jpg

Jag tror priset kommer hamna på någonstans 320-350:-/styck. Då är det sublimeringstryck i färg på en grå tshirt av 100% polyester med bomullskänsla (200g/m2). Färgerna kommer inte bli 100, då denna sortens tryck egentligen är för vit bakgrund. Men, jag tror inte vi vill ha vita tröjor för våra äventyr :) ?

Förskottsbetalning och leverans på BTT.

Som sagt, något som någon är intresserad av?

It needs to be a 70th series... ?

• Like 1
Länk till kommentar

7 minuter sedan, MFI9 säger:

Hur beställer man...? 

man kontaktar mig :)  Skicka ett PM så får jag det samlat. 7 tröjor beställda än så länge 
Jag är just på väg till tryckaren och ska kolla när vi senast måste beställa och återkommer med det här i tråden.

• Haha 1
Länk till kommentar

Fick lite backning av tryckaren på dimensioner och storlekar, så jag har uppdaterat motiven något till följande

btt2018_40.jpg.04315dc1ed37be903aba03fc987988ec.jpgbtt2018_70.jpg.e44e775992504b4b996b02717d916989.jpg

Priset kommer bli 325:- och senast måndag 20/8 måste jag ha beställning/betalning för att de ska hinna bli färdiga till träffen.

För 25:- extra kan man få sitt forum-namn (eller namn) tryckt på vänster ärm.

• Like 2
Länk till kommentar

Nu är första tröjan tryckt. Jag tyckte det blev helt okej ??

0A34B650-0EBD-45DA-BB63-9D653C354A1F.thumb.jpeg.2b3cad0533bd60b30f65f2beb549aea1.jpeg48C4CA0C-F253-4526-B21B-E8633EA1BA27.thumb.jpeg.981374177ced64cb55be9423bd4b3c98.jpeg

Tisdag nästa vecka är som sagt deadline för beställning/betalning (325kr +25kr om man vill ha namn på ärmen) och sedan leverans på träffen. 

Ser ut som vi även kan beställa paraply för 200kr om någon skulle vara intresserad av ett sådant.  

B804667B-9730-4331-81E5-4B488A22000E.thumb.jpeg.10a604a4d6c7c3a99c92795abf27164c.jpeg

• Like 3
Länk till kommentar

19 timmar sedan, Rylander säger:

F_n båtbiljetten mellan Göteborg och Kiel blir bara dyrare och dyrare när man kollar, vågar man att vänta in det sista att beställa?

Det är väl dax nu, skall försöka att boka biljetten i kväll.

// Mecki

• Like 1
Länk till kommentar

Hei. 

Skal til buschtaxi treffet for første gang i år, men ingen norske skal nedover. 

Håper jeg kan kjøre med dere fra Gøteborg..

mvh

Tommy Strandheim

Fra Trondheim/Norge

Redigerad av Tommy S
  • Like 2
Länk till kommentar

Trevligt Gustav .

Min lillgrabb på 11 år följer också med om inte skolan sätter stop för det.

Jag PM:ar lite kontaktuppgifter så att vi lättare hittar varandra när vi behöver.

/ Mecki

Länk till kommentar

Nu har listan på utställare kommit upp.

http://forum.buschtaxi.org/btt-2018-die-handlermeile-das-camp-t65817.html

och även vilka föredrag som kommer hållas

http://forum.buschtaxi.org/btt-2018-die-programmpunkte-t65822.html

Tyvärr är dessa oftast på Tyska, men ibland kan de vara intressanta att spana lite på ändå :)

• Like 1
Länk till kommentar

• Klydd unpinned this ämne