Gå till innehåll

Planering inför toyota4x4 vårträff 2013

Klydd

vårträffen 2013  

18 medlemmar har röstat

1. 1. Vilket upplägg lockar dig mest?

• Terräng Touring i Skövde den 27 april, enbart endags-aktivitet
    • Terräng Touring i Skövde den 27 april, tvådagars-aktivitet med "after-drive" på närliggande camping
    • Någon helt annan träff/aktivitet. Kommentera gära i tråden vad detta skulle vara
    • Inte intresserad av träffaktivtet
      0

Rekommendera Poster

Nu börjar det bli dags att planera inför vårträffen och det skulle vara kul/bra med lite feedback för att få så många deltagare som möjligt.

Först och främst; ska vi köra vidare på konceptet att besöka Terräng Touringen i Skövde?? Personligen tycker jag det är en bra träff med möjlighet för nybörjare att prova på offroad eftersom området är ganska snällt mot bilen.

Förslaget som ligger nu är att i vanlig ordning besöka denna träffen, som i år går av stapeln lördag den 27 april och därefter spendera senare eftermiddag och kväll på en närliggande camping för "after-drive".

Kvällsaktiviteten blir såklart grillning, men även lite reseberättelser från dem som varit ute och sett sig om under gångna året.

För dem som ev kommer långväga så är det väl trevligt att samlas redan på fredag kvällen på campingen?

Så, vad tycker ni? Ska vi köra på detta? Tyck gärna till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hei! Skövde er vel ca 1t fra der jeg bor, og siden jeg er ny i LC miljøet her i Sverige (båtflyktning fra Norge), så hadde det vært kjekt å tatt turen så jeg kommer regner jeg med :) . LItt "lugn" terrengkjøring hadde vært veldig bra og "after drive" med grilling mm er jo kjempebra.

Länk till kommentar

Jag får väl inte vara sämre jag då ... ;)

På något sätt ansluter jag men när var och hur återstår att se, troligtvis fredag - lördag och kör hem efter lördagsträffen.

Måste ju testa mina nyinköpta skids på hemmaplan innan de testas på allvar :D

Redigerad av MrWIB
Länk till kommentar

Nu börjar det bli dags att planera inför vårträffen och det skulle vara kul/bra med lite feedback för att få så många deltagare som möjligt.

Först och främst; ska vi köra vidare på konceptet att besöka Terräng Touringen i Skövde?? Personligen tycker jag det är en bra träff med möjlighet för nybörjare att prova på offroad eftersom området är ganska snällt mot bilen.

Förslaget som ligger nu är att i vanlig ordning besöka denna träffen, som i år går av stapeln lördag den 27 april och därefter spendera senare eftermiddag och kväll på en närliggande camping för "after-drive".

Kvällsaktiviteten blir såklart grillning, men även lite reseberättelser från dem som varit ute och sett sig om under gångna året.

För dem som ev kommer långväga så är det väl trevligt att samlas redan på fredag kvällen på campingen?

Så, vad tycker ni? Ska vi köra på detta? Tyck gärna till!

Två dagars träff låter toppen även om vi inte kan komma vid detta tillfälle men det kommer kanske fler?
Länk till kommentar

Två dagars träff låter toppen även om vi inte kan komma vid detta tillfälle men det kommer kanske fler?

Lennart, detta är enda chansen då får ;)

Skämt o sido, visst är det stor sannolikhet det blir fler gånger, vi har besökt denna träffen flera år i rad.

Hoppas du har möjlighet att planera om, för det hade varit kul att se din fina 120 i Skövde-skogen! :)

/Henrik

Länk till kommentar