daniel2 Postad 24 juli, 2017 Författare Rapport Share Postad 24 juli, 2017 Så då är rampen på plats dock så skall den ställas in någon kväll då den står lite för lågt. Tycker det blev bra och inte så mycket bländande ljus på huven. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel2 Postad 30 juli, 2017 Författare Rapport Share Postad 30 juli, 2017 Så nu är den utbackad från garaget så dags att boka besiktning ska fixa nya fästen till stänklapparna bak bara och takrampen har kommit på sin plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runekebab Postad 30 juli, 2017 Rapport Share Postad 30 juli, 2017 Den ser fin ut, blir nog inga problem och få igenom den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel2 Postad 14 september, 2019 Författare Rapport Share Postad 14 september, 2019 Var och besikta igår så nu är det bara att köra 2år till nästa besiktning. Så var i väg på första offroad träffen på 2år och det var riktigt roligt. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel2 Postad 28 september, 2019 Författare Rapport Share Postad 28 september, 2019 Var en sväng till Strängnäs idag och körde. Blev lite blöt. ???? 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel2 Postad 30 mars, 2020 Författare Rapport Share Postad 30 mars, 2020 Haft lite service på cruisern i helgen så bara vänta in någon körning. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adventura Postad 4 april, 2020 Rapport Share Postad 4 april, 2020 Vilken skönhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel2 Postad 7 Maj, 2020 Författare Rapport Share Postad 7 Maj, 2020 På 2020-04-04 på 21:40, adventura säger: Vilken skönhet! Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel2 Postad 16 juni, 2020 Författare Rapport Share Postad 16 juni, 2020 Har varit ute och lekt lite med kompisarna och ibland väljer man lite fel spår. Lutade lite lagom. Sen hjälpte jag min bror hem som kör något annat. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel2 Postad 6 juni, 2021 Författare Rapport Share Postad 6 juni, 2021 Var länge sen man var här inne. Men nu har jag börjat att fixa lite med cruisern. Men har lite problem med bromsarna värkar som att lastavkännaren kärvar eller helt ärligt den sitter fast helt så får ingen bromsvärkan bak. Så kan det vara det här renoveringskitet jag skall ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel2 Postad 8 februari, 2022 Författare Rapport Share Postad 8 februari, 2022 Länge sedan det blev något nytt upplagt här. Har inte hunnit med bilarna så mycket då det har varit en hel del med huset jag köpte men nu efter dränering, tak och fönster byte så håller jag på och ska lämna in bygglov till garaget. Så tänkte bjuda på en bild hur det är tänkt att bli. Hoppas det blir lagom stort. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel2 Postad 10 mars, 2022 Författare Rapport Share Postad 10 mars, 2022 Mer om garaget fick ta ut metria och mäta in hus och garaget då verkligheten och detalj planen inte stämde riktigt jag hade rätt så skickade in nya detaljplanen med garaget ut ritat passade på att öka djupet lite oxå på garaget med en meter. Så skickade in det i måndags igen och dom ringde upp i går för en liten uppdatering kommunen har inga syn punkter på bygget. Så dom skickar idag ut info till närmsta granne som redan har godkänt på papper så som det ser ut så är det klart med bygglovet enligt kommunen. Lämnade in ansökan den 8/2 och fick då god kännande i går 9/3 får papperna inom fjorton dagar. Så man kan ta in lite offerter.😁😁😁 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster