Gaup Posted July 20, 2018 Report Share Posted July 20, 2018 Nu äre bara att sy ett kapel till flaket..... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaup Posted August 2, 2018 Author Report Share Posted August 2, 2018 Nu ska bara jag montera takräcket och tältet tillbaka... Bilder från slalom backen i Dorotea... 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted August 2, 2018 Report Share Posted August 2, 2018 Snyggt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaup Posted August 6, 2018 Author Report Share Posted August 6, 2018 Nu är tält och grogg verandan på plats.... 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted August 7, 2018 Report Share Posted August 7, 2018 Snyggt!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Z Jörgen Posted October 22, 2018 Report Share Posted October 22, 2018 Snyggt!, Gaupen. Kommer det att bli lite barwork runt nosen och sidorna på Rödingen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaup Posted October 22, 2018 Author Report Share Posted October 22, 2018 Jo det blir det har bara inte fått tummen ur röven än.... Sen har jag ändrat mig ett antal gånger så tänker nog att det får bero tills jag vet hur det ska bli... Velpelle som man är... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnell Posted November 20, 2018 Report Share Posted November 20, 2018 Härlig 75:a! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts