Klydd Postad 20 augusti, 2022 Rapport Share Postad 20 augusti, 2022 1 timme sedan, stensth säger: Old habits never die they say 🙄 Har du köpt igen? Nu vill vi allt ha lite fler detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OE Alltjänst Postad 20 augusti, 2022 Rapport Share Postad 20 augusti, 2022 😝 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 20 augusti, 2022 Författare Rapport Share Postad 20 augusti, 2022 2 hours ago, Klydd said: Har du köpt igen? Nu vill vi allt ha lite fler detaljer Här kommer en liten 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OE Alltjänst Postad 20 augusti, 2022 Rapport Share Postad 20 augusti, 2022 4-bultad LC rätt ovanlig modell eller 😏 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 15 februari, 2023 Författare Rapport Share Postad 15 februari, 2023 Viktigt att lufta dom vita ibland... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 15 februari, 2023 Rapport Share Postad 15 februari, 2023 stiligt. Har du hela dörrar, utan fönster på 70-serien? Eller är de folierade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 15 februari, 2023 Författare Rapport Share Postad 15 februari, 2023 9 hours ago, Klydd said: stiligt. Har du hela dörrar, utan fönster på 70-serien? Eller är de folierade? Bara 3 glasrutor på bilen 😬 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 15 februari, 2023 Rapport Share Postad 15 februari, 2023 2 timmar sedan, stensth säger: Bara 3 glasrutor på bilen 😬 Oj! Ovanligt! Du är lite snål med bilder 😜 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 14 juni, 2025 Författare Rapport Share Postad 14 juni, 2025 On 2/15/2023 at 8:15 PM, Klydd said: Oj! Ovanligt! Du är lite snål med bilder 😜 Ja tyvärr 😕 Men här kommer en ny uppdatering i alla fall. Det har ju varit stört omöjligt att få beställa nya 250 pga dessa EU regler. Men tidigare i veckan byttes Tiguanen in! 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 21 juli, 2025 Författare Rapport Share Postad 21 juli, 2025 Det märks att det går mot mörkare tider 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 13 oktober, 2025 Författare Rapport Share Postad 13 oktober, 2025 Här kommer det en bild till Råkade köra ned i ett osynligt dike med den lilla redskapsbäraren med dålig markfrigång. Så tur man har en bil man kan ta ut i snåret! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 21 november, 2025 Författare Rapport Share Postad 21 november, 2025 Var en tur till Drammen och drömde mig iväg för en stund. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 22 november, 2025 Författare Rapport Share Postad 22 november, 2025 Igår kom det ett paket, så då fick det jobbas lite idag imens jag har jour. Gött å "få betalt" när man jobbar på sin egen bil. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 24 november, 2025 Författare Rapport Share Postad 24 november, 2025 Då var också sido panelerna på plats. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 23 mars Författare Rapport Share Postad 23 mars På väg till service i dag blev det ett bra snitt. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 19 Maj Författare Rapport Share Postad 19 Maj På senaste lång turen, så kom jag ned i 0,72. Det gick inte så fort på den turen, men ändå! Runt 1,2 drar den med släp. Men jag fick en bild av min däck gubbe att mina nya fälgar med däck var klara. Så här kommer det en teaser! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stensth Postad 20 Maj Författare Rapport Share Postad 20 Maj 285/75/18 får plats utan att skrapa. I alla fall det lilla jag har kört nu. Måste bara flytta fästet i vänster hjulhus. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 20 Maj Rapport Share Postad 20 Maj 👍👍👍 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster