Jump to content

Planer 2013?

Klydd

Recommended Posts

Vad har ni för planer där ute i stugorna för 2013? Kul att höra vad ni pysslar med och drömmer om? Stort som smått!

Själv planerar vi för en Europa turné med bilen och taktält till sommaren där vi tänkt försöka få ihop Mosel-dalen, Gardasjön och badliv i Kroatien under en 2-3 veckors resa. Inget spikat, så vi får väl se.

Och för bilen så är det allmänt pyssel att få på nya prylar, lite inredning och belysning samt förhoppningsvis besöka lite offroad-träffar under året, bland annat den obligatoriska Terräng Touringen på Kråkberget i Skövde den 27 april.

Det hade även varit fantastiskt roligt att besöka Buschtaxi-träffen i Tyskland i september.

Vi är ett par bilar som har tänkt köra vildmarksleden ev över till Trondheim och ner genom Norge.

Direkt efter det så dra vi ner till Bengt S och kör SOA Summer. Sedan blir det ett knippe körningar

i närområdet.

Planen för övrig är att börja bygga på en ny bil under hösten.

Bengt S,

låter som du har fullt upp... Hoppas det blir någon helg kvar till ett nytt garage-meet när det är lite varmare ute.

Rylander,

Glöm inte dokumentera och skriv lite här om sen om vildmarksleden! (Och SOA såklart). Har du bestämt ännu vad det blir för bil du bygger på till hösten? Du vet att jag fortfarande röstar för en BJ42 ;)

Mats,

Förslaget är bra! Vi hade kul sist, men det är några år sedan nu. Tyvärr har inte jag möjlighet att delta denna gången, men dra gärna ihop ett gäng, för det är som sagt en väldigt trevlig utflykt!

Var det inga fler som planerat något för året?? :o

Hoppas på att komma iväg på ett gäng träffar, bla den i Skövde & NLCK´s Landstreff. Ser ut som om SOA skiter sig i år oxå tyvärr ( finns en liten chans att jag kan vara med på våren men den är liten ).

I maj börjar min pappaledighet på 3 månader så då ska jag och lillkillen ut på en del trippar oxå. Grabben ska ha det in med gröten :).

Sen hoppas jag att det blir riktig utlandsexpedition av oxå men det är fortfarande på planeringsstadiet.

Den vildmarksleden Rylander, är det den gamla pilgrimsleden? Hört om många som kör MTB där men hur går bilvägen?

Rylander,

Har du bestämt ännu vad det blir för bil du bygger på till hösten? Du vet att jag fortfarande röstar för en BJ42

Valet av bil är klart, höjnings kit på 4,25”, 35” däck m.m, hoppas att funderingarna blir verklighet.

Den vildmarksleden Rylander, är det den gamla pilgrimsleden? Hört om många som kör MTB där men hur går bilvägen?

Fel av mig, vildmarksvägen skall det vara http://www.wildernes....eu/SV_map.html

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...