Rylander Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Den 21/10 är vi några stycken från Kungälvs Jeepklubb som drar iväg på en liten road tripp. Har någon lust att hänga med så träffas vi vid Mc Donalds i Kungälv kl9.00. /Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 På vilket håll bär det av? Bohus kusten denna gången? Om jag får "ledigt" hänger jag på, nu när jag har ny kärra och allt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rylander Posted October 13, 2012 Author Report Share Posted October 13, 2012 På vilket håll bär det av? Bohus kusten denna gången? Om jag får "ledigt" hänger jag på, nu när jag har ny kärra och allt Strunta i ledighetsansökan, fråga om hon vill följa med i stället. Ingen färdväg planerad men vi drar oss norrut. Hoppas att någon kommer med förslag på färdväg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 Hon ville inte följa med Men, det ser ut som att jag kommer Dock kommer jag nog avvika lite tidigare. Inga fler här som är sugna på en liten utflykt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiberg Sr Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 Är det bara asfaltsåka eller ska ni in och mysa runt på någon skogsväg eller liknande? Hade varit kul att ta turen, men köra 30 mil asfalt för att se mer asfalt hoppar jag glatt över, även om umgänget säkert är värt det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rylander Posted October 17, 2012 Author Report Share Posted October 17, 2012 Är det bara asfaltsåka eller ska ni in och mysa runt på någon skogsväg eller liknande? Färdvägen är inte planerad men det blir säkert mindre vägar med svart beläggning på. Vad tror ni om att försöka att planera en in en weekend tripp till Norge nu i vinter? Wiberg kanske kan guida runt oss på Norska småvägar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiberg Sr Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 Det hade varit något. Och evt möta medlemmar från systerklubben NLCK? Norska småvägar, strängt taget bara köra över gränsen det . Om intresset finns så ska jag givetvis undersöka vad man kan få till och evt planera en bra rutt. Gbg Oslo är ren motorväg så den transporten avverkar man hyggligt fort, även i Cruisertempo. Sen är då frågan nord, syd, väst? Kul förslag Rylander . /J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Låter mkt trevligt. För egen del ska jag ut på en " varglyssnartur" i gränstrakterna om någon vecka. Blir nog 3 tältövernattningar. Ska kolla upp lite då om lämpligt område. Samköra med NLCK vore toppen. Har varit på deras landstreff. Mkt trevligt gäng. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts