Jah Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Bara måste ha en sådan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 säljs den komplett med verktyg? Var köper man?! Väcker lite ha-begär... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 säljs den komplett med verktyg? Var köper man?! Väcker lite ha-begär... Hahaha bara att köpa en Pelicase väska kostar skjortan (Jag vet, jag har 3st och inga skjortor kvar ) att sedan fylla den med kvalitets verktyg är inte gratis det häller Men jaaaa jag vill oxå ha en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Vad skall ni med en massa verktyg till, kor ni inte Land Cruisers ? Dom andra kan val halla med egna verktyg, dom ar ju dessutom i tum / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAK Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 Vad skall ni med en massa verktyg till, kor ni inte Land Cruisers ? Dom andra kan val halla med egna verktyg, dom ar ju dessutom i tum / Mecki Instämmer! Då är vi två som åker LC PS: Kan ha viss förståelse att Klydd får ha-begär JAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts