Gå till innehåll

Veckans YouTube-film

Peder

Rekommendera Poster

Det hade varit trevligt att haka på men det blir eventuellt en resa till Pyreneerna i augusti-september 2014, det är ungefär lika långt bort och nästan samma natur som Albanien fast kanske inte lika laglöst ;)

En aptitretare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• 4 weeks later...

He he , jag tror inte skruven är tillräckligt lång för att uppnå samma resultat så jag fortsätter att färdas med dieselns värdighet och elegans ;-)

Men vem vet, det finns 2st 40:or reggade med V8 här i vårt avlånga land , så kanske..........

/Mecki

Länk till kommentar

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

I dag får det bli en egenproducerad video.

Den innehåller tyvärr inte nån Land Cruiser och den är inte ens 4x4 men den kanske kan platsa här ändå ;-)

Gårdagens offroadkörning i Borås (missade att ta några bilder men hoppas att nån annan gjorde det) avslutades i Kungälv med en tur på älven .

En av killarna i Kungälvs jeepklubb skulle provköra sin amfibielastbil och då fick vi tillfälle att följa med på en lite annorlunda offroadtur :-D

Länk till kommentar

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Menar du att det fortfarande tillverkas schyssta bilar, eller menar du att det finns hopp för mig eftersom denna 40-serie väcker vill-ha känslor? :wacko: ;) ;D

Hmm.... <_< Det blev en tolkningsfråga , det var iochförsig det första jag hade i tankarna när jag skrev det men nu när du säger det så kanske det finns hopp även för dig :P ;)

Jag väntar på den dag då det blir för trångt i verkstan pga alla 40-serie bilar , det är ett problem jag kan tänka mig att leva med ^_^

Länk till kommentar

Menar du att det fortfarande tillverkas schyssta bilar, eller menar du att det finns hopp för mig eftersom denna 40-serie väcker vill-ha känslor? :wacko: ;) ;D

Icon tillverkar inte karosserna själva, utan dom görs av ett annat företag och i marinalu, så det finns även hopp att köpa en kaross och sätta på ett "riktigt" chassie så man slipper "jänkarsmäcket" 8-)

Länk till kommentar