Gå till innehåll

Div. LC bilder

Jah

Rekommendera Poster

Hmm är det sigicon's nästa firma bil :-) ? Vilket monster. Undra vilka "fisk" mann får tag i med en sådan bil ;-) .

Jag kontrar med team toyota auto body.(dakar 2013)

Dom vann sin klass har jag för mig med Cooper Maxx däck 8-)

Faktum är att tanken slagit mig, att bygga en Hilux av något slag.

Hade inte alls haft något emot en "Fiskbil" :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Coolar bilar. Team FOJ vann dakar 2013 och 2012 i t2 klassen (standard bil ) i deras land cruiser 155, och ja den anvende cooper maxx däck. J-sport i Tyskland har lärt dom att flyga :-) (J-sport har trimmat bilen ). Team feryn och team toyota auto body kör på BF goodrich km² . Vi ser jo hur det gick. ;-) .

Mvh Jes

post-2175-0-08754500-1361387211_thumb.jpg

post-2175-0-77191600-1361387223_thumb.jpg

post-2175-0-92279700-1361387243_thumb.jpg

post-2175-0-29927600-1361387259_thumb.jpg

Redigerad av Jes
Länk till kommentar

Kollade med Toyota idag angående en Tundra, tyvärr är dessa för US marknaden då dessa är enligt försäljaren - En aning för storväxta för den Svenska marknaden.... :cry:

Bengt, det finns några i Sverige ändå. Hasse S hade en tidigare, men jag har bestämt för mig att han importerade den själv. Toyota Sverige verkar vara lite allergiska mot att ta hem de bästa modellerna :angry:

Länk till kommentar

Bengt, det finns några i Sverige ändå. Hasse S hade en tidigare, men jag har bestämt för mig att han importerade den själv. Toyota Sverige verkar vara lite allergiska mot att ta hem de bästa modellerna :angry:

Mmm, inte bara Toyota som är allergiska mot de bästa modellerna..... :evil:
Länk till kommentar

Ja man kan köpa dom her Europa , de findes med etanol drift ,och möjlighet til lpg (gas)

så det er jo en "riktig" miljöbil :-) man kan bl.a. Köpa dom her : http://www.buesching.de/reports/view/230

Och de finnas också beg på mobile i Tyskland . http://m.mobile.de/portal/index.html#SES och http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?atype=C&mmvmk0=70&mmvmd0=16444&mmvco=1&make=70&model=16444&pricefrom=1000&cy=D&ustate=N%2CU

Mvh Jes

post-2175-0-47115800-1361481774_thumb.jpg

Länk till kommentar