Gå till innehåll

Toyota 4x4 träff, Eftersnack och bilder

Klydd

Rekommendera Poster

Hej alla som hade möjligheten att vara med på vår första träff anordnad i Toyota 4x4 klubbens regi! Stort tack för att ni var med och gjorde dagen till en toppendag. Dessutom hade vi ju riktig tur med vädret.

I denna tråden får ni gärna lägga in bilder och kommentarer från/om träffen.

Vill samtidigt passa på att rikta ett särskilt tack till Lindströmsbil, Toyota Skövde för sponsring av träffen. Samt Offroaders Häggum för att de arrangerat terräng touring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med Carl!

Ett stort tack till Jens och Henrik!

Hade sjukt kul hela dagen ;) Hela tjocka familjen trivdes! Det underbara vädret gjorde sitt till :D

Då var det bara att börja uppgradera då... ;)

Länk till kommentar

Stort tack för en mycket trevlig tillställning. Den goda uppslutningen är ju självklart incitamentet för en kul framtid för Toyota 4X4 Club Sweden. Tyvärr kunde jag bara närvara under en kortare tid då jag hade en del att stöka med under kvällen. Bra initiativ Jens och Henrik! Det var också kul att få en del ansikten på alla "namnen" på Forumet.

De som inte har så mycket tidigare erfarenhet från terrängkörning fick säkert blodad tand för mera av den varan.

Under mitten på maj kommer SWES anorda sin vårliga tränings- och utbildningshelg på sällskapets träningsområde i Sörmland. Slutliga datumet kommer att meddelas på SWES Forum och med en blänkare även på detta Forum.

mvh,

Länk till kommentar

Några bilder från dagen. Hoppas någon annan är bättre på att fotografera än vad jag är. ;)

[attachment=3]några_av_bilarna.jpg[/attachment][attachment=2]fika_i_solen.jpg[/attachment][attachment=1]safari_jak.jpg[/attachment][attachment=0]pärlan_sträcker_ut.jpg[/attachment]

Länk till kommentar

Först o främst vill jag påtala att i dag var jag uppe tidigare än Jens, tror jag? Var uppe kl 03.00, var i skogen o letade tjäder spel58_bf032ce5e97648680fd71fa61fb1f86c_thumb.jpg hittade tjäder men de spelade dåligt.

Nu till gårdagen, en helt underbar dag, med sol mat o trevliga människor med känsla för bilar och terrängkörning.

Här är några av mina bilder:58_6f538f55fef4f0b9d19f8feca32dbb35_thumb.jpg58_4da5bcf0f834edfe915a2e3e6c9c74c5_thumb.jpg58_b22fc20a76f5b6f8eb7d0902d6d9eddf_thumb.jpg58_be0e6b87f989b0505ff221e889455839_thumb.jpg

Tack än en gång för ett trevligt initiativ, Jens o Henrik!

JAK o PIK

Va nu då? Fartkamera i spåret ;)

58_02b2e76ca43bd981672e51b92c6b14a9_thumb.jpg

Länk till kommentar

Hej!

Mina bilder från dagen: http://www.jeepsweden.net/index.php?aut ... m&album=33

Fotade en tuff Toyota, vet dock inte modell (jag är Jeepfreak), men ni kanske kan upplysa mig ;) ;)

gallery_3_33_146348.jpg

Det var min.

mvh,

Info finns här : viewtopic.php?f=26&t=45

Mer info kommer också på min hemsida http://www.longvoyage.org

Med din tillåtelse använder jag gärna dina bilder på hemsidan.

mvh,

Länk till kommentar

Hej !

Det var verkligen en jättetrevlig träff och vädret kunde ju inte varit bättre.

Stort tack till Henrik och Jens för ett trevligt initiativ.

Kanske man kan lura upp klubben till träff och terrängkörning i Rimbo någon gång?

Lite bilder kommer senare.

/Johan

Länk till kommentar

Först o främst vill jag påtala att i dag var jag uppe tidigare än Jens, tror jag?

Får väll motvilligt erkänna att jag vid 0300 fortfarande sov. Men jag var inte så långt efter dig.. För att du skall slippa gå upp så tidigt nästa gång du vill höra en tjäder så kan man alltid titta in på http://svtplay.se/v/1369603/mitt_i_naturen/spelande_tjader ;)

Crocs är sköna

Länk till kommentar

Får väll motvilligt erkänna att jag vid 0300 fortfarande sov. Men jag var inte så långt efter dig.. För att du skall slippa gå upp så tidigt nästa gång du vill höra en tjäder så kan man alltid titta in på http://svtplay.se/v/1369603/mitt_i_naturen/spelande_tjader ;)

Jag får tacka inte visste jag att det var så smidigt. Nu tar jag ju bara med datorn ut i skogen ;)

Riktiga män har trätofflor

Länk till kommentar

Kul att alla verkar nöjda! :) Klart vi måste göra om detta. Har ni förslag på aktiviteter så skicka gärna mig ett PM.

Här kommer några bilder till från min kompis Anders som åkte med.

IMG_6322.jpgIMG_6340.jpgIMG_6392.jpgIMG_6449.jpg

IMG_6435.jpg

Länk till kommentar

Ni som har bra bilder som ni är nöjda med får gärna skicka iväg ett e-mail med bilderna till mig.

OBS.. det måste vara högupplösta bilder !!

Snart dags att börja knåpa på nästa träff har redan några ideér till sensommaren.

Länk till kommentar

Ni som har bra bilder som ni är nöjda med får gärna skicka iväg ett e-mail med bilderna till mig.

OBS.. det måste vara högupplösta bilder !!

Snart dags att börja knåpa på nästa träff har redan några ideér till sensommaren.

Jag har några bilder, vad har du för mailadress?

/Johan

Länk till kommentar