Jah Posted May 4 Report Share Posted May 4 Någon som har några fjäderpacket liggandes? Helst till 40 eller 45a. Men går med andra modellers blad oxå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdas-76 Posted May 4 Report Share Posted May 4 Har både fram och bakfjädrar till HJ60 liggandes. Finns några lösa blad också, tror dom har suttit på HZJ78 bak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jah Posted May 4 Author Report Share Posted May 4 Absolut intressant. Det är framförallt de långa blanden jag är ute efter dvs 107cm eller 126,5cm långa 60 bladen borde vara enligt följande. Fram 105,8cm. Bak 116cm. 78 vet jag faktiskt inte måtten på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted May 5 Report Share Posted May 5 12 timmar sedan, valdas-76 säger: Har både fram och bakfjädrar till HJ60 liggandes. Finns några lösa blad också, tror dom har suttit på HZJ78 bak. Mina gamla 🤔😃 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsson Posted June 28 Report Share Posted June 28 Jag har dom jag rev på 42an när jag uppdaterade med höjning! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts