Garnolle Postad 21 januari, 2020 Författare Rapport Share Postad 21 januari, 2020 2 timmar sedan, ewoldern säger: Vad körde du för spruta och tryck till raptorn? Jag får den alltid mkt grövre i finishen ? Jag köpte deras egna spruta och trycket kommer jag inte ihåg faktiskt, tog det som rekommenderades. Men jag märkte att så fort trycket gick under så blev det mycket grövre yta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ewoldern Postad 24 januari, 2020 Rapport Share Postad 24 januari, 2020 On 1/21/2020 at 10:00 AM, Garnolle said: Jag köpte deras egna spruta och trycket kommer jag inte ihåg faktiskt, tog det som rekommenderades. Men jag märkte att så fort trycket gick under så blev det mycket grövre yta. Jag kör också deras egen spruta och kör trycket på det högsta de rekommenderade, konstigt.. Får testa med ännu högre tryck nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Garnolle Postad 1 september, 2020 Författare Rapport Share Postad 1 september, 2020 (redigerade) Ja fort går det inte med bilbyggandet när man har familj och jobb och hus osv osv osv att ta hand om.. för mycket kommer emellan. Det går framåt iaf. Jag har startat ett instagramkonto som heter ultimate_worktruck det får ni gärna följa om ni har lust! Redigerad 1 september, 2020 av Garnolle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Garnolle Postad 9 september, 2020 Författare Rapport Share Postad 9 september, 2020 Det sägs att blixten aldrig slår ned två gånger på samma ställe. Men vad vet jag? Strandvägen fick blixtvisit idag iaf. 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster