MaxEriksson Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Hej Alla, Ny här på forumet. Köpte en BJ40 för ett tag sedan men har inte fått ändan ur vagnen och registrerat mig förens nu. Bilen har regnummer CTE017, kanske någon här som känner till något om dess historia. Vad jag känner till så har den gått som någon form av dragbil på ett färjebolag. Bilen har totalrenoverats av den förra ägaren som även har satt in en 2B motor, 4 växlad låda, skivbromsar och styrservo. Här kommer lite bilder. Med vänlig hälsning, Max 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxEriksson Posted March 12, 2018 Author Report Share Posted March 12, 2018 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxEriksson Posted March 12, 2018 Author Report Share Posted March 12, 2018 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Hej och välkommen till toyota4x4.se Ser ut som du har en riktigt fin pärla! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Som sagt , Hej o välkommen hit! Grattis till världens bästa bil ! /Mecki 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiberg Sr Posted March 13, 2018 Report Share Posted March 13, 2018 Jösses vilken fin bil Max! Han farbrorn i inlägget ovan är ju väldigt " bias " vad gäller modellen men denna var riktigt läcker . 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdas-76 Posted March 13, 2018 Report Share Posted March 13, 2018 Wow, vilken snygging! Vad är det för kulör? Ser ut som Gunmetal Grey Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxEriksson Posted March 14, 2018 Author Report Share Posted March 14, 2018 Kommer inte ihåg. Har färgkoden hemma. Är en original Toyota kulör, dock inte från FJ/BJ tiden (tror jag). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts