largo42 Postad 24 januari, 2017 Rapport Share Postad 24 januari, 2017 När jag hade en Wrangler så letade jag ständigt efter en bra 40:a. Här är några som jag ratade eftersom jag inte är så bra på att svetsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ewoldern Postad 24 januari, 2017 Rapport Share Postad 24 januari, 2017 Där fanns det lite jobb att göra för att få dem i skick igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 24 januari, 2017 Rapport Share Postad 24 januari, 2017 Du hade varit en hejjare på att svetsa när du blivit färdig med det objektet, den saken är klar / Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 25 januari, 2017 Rapport Share Postad 25 januari, 2017 Nu tycker jag ni är väl mycket pessimister, det där fixar man med rubbing och lite däckglans... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 27 januari, 2017 Rapport Share Postad 27 januari, 2017 Nu tycker jag ni är väl mycket pessimister, det där fixar man med rubbing och lite däckglans... Åhh vad jag gärna skulle vilja veta var du köper dina bil-kemikalier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 27 januari, 2017 Rapport Share Postad 27 januari, 2017 Åhh vad jag gärna skulle vilja veta var du köper dina bil-kemikalier Jag passande på när BT-Kemi i Teckomatorp hade utförsäljning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valdas-76 Postad 27 januari, 2017 Rapport Share Postad 27 januari, 2017 Hade inte varit förvånad om det hade gått att starta motorn på den bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster