largo42 Posted January 24, 2017 Report Share Posted January 24, 2017 När jag hade en Wrangler så letade jag ständigt efter en bra 40:a. Här är några som jag ratade eftersom jag inte är så bra på att svetsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewoldern Posted January 24, 2017 Report Share Posted January 24, 2017 Där fanns det lite jobb att göra för att få dem i skick igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted January 24, 2017 Report Share Posted January 24, 2017 Du hade varit en hejjare på att svetsa när du blivit färdig med det objektet, den saken är klar / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Nu tycker jag ni är väl mycket pessimister, det där fixar man med rubbing och lite däckglans... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted January 27, 2017 Report Share Posted January 27, 2017 Nu tycker jag ni är väl mycket pessimister, det där fixar man med rubbing och lite däckglans... Åhh vad jag gärna skulle vilja veta var du köper dina bil-kemikalier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted January 27, 2017 Report Share Posted January 27, 2017 Åhh vad jag gärna skulle vilja veta var du köper dina bil-kemikalier Jag passande på när BT-Kemi i Teckomatorp hade utförsäljning... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdas-76 Posted January 27, 2017 Report Share Posted January 27, 2017 Hade inte varit förvånad om det hade gått att starta motorn på den bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts