Fader Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 Hej! Min 1981 Land Cruiser BJ45 blev stulen inatt 13/11. Vilken bra start till Farsdag Bilen fanns i Länmansgården, Hisingen, Göteborg Regnr. DJL 163 Naturlugtvis är det anmält hos polisen Tacksam om ni hålla ögonen öppna. Jag kan nås på telefonnr. 0705808155 om ni ha information Med vänlig hälsning, Matthew Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 Åh fy vad tråkigt!! Märkligt som tusan att det finns dom som inte kan skilja på mitt och ditt. Givetvis hålls ögon och öron öppna! Hoppas den kommer tillrätta i samma skick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 F*n vad tråkigt Matthew . Jag delar och sprider detta så fler kan hålla ögonen öppna. /Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fader Posted November 13, 2016 Author Report Share Posted November 13, 2016 Polisen har hittat den! I en parkering garage i Alingsås. Utan reg. Skylt. Brutit tändlås men annars mindre skador. Bara glad att få tillbaks den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted November 14, 2016 Report Share Posted November 14, 2016 Det var gott att höra /Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted November 14, 2016 Report Share Posted November 14, 2016 Phjuuu skönt att den hittades så fort! Och i hyfsat skick oxå! Vi kanske får montera larm i våra gamla klenoder!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted November 14, 2016 Report Share Posted November 14, 2016 Polisen har hittat den! I en parkering garage i Alingsås. Utan reg. Skylt. Brutit tändlås men annars mindre skador. Bara glad att få tillbaks den Gott att höra att den är tillbaka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdas-76 Posted November 14, 2016 Report Share Posted November 14, 2016 Gott att höra, men vilka typer som finns Eller var det den bilen man kunde lättast att ta sig i... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts