Jump to content

Ny land cruiser 200

Jes

Recommended Posts

• 1 month later...

Det ska vi väl inte hoppas. Den var inget snygg om man frågar mig :)

Nej det kan man inte hoppas , men inredningen i den nya tundra ger lite hopp..post-2175-0-13706200-1431720419_thumb.jpg

Mvh

Jes

Det har hänt lite sedan 40-serien, dock inte säker på om jag tycker att det har blivit vackrare/bättre!!!

post-854-0-65987600-1431973382_thumb.jpg

Och jag som tycker om inredningen i Hzj serien

post-2175-0-24618200-1431976715_thumb.jpg

Mvh

Jes

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Fronten ser ut som en nyare Dodge.

Dom har lite svårt med designarbetet där nere på ön. Motorbestyckningen blir ju intressant. Hoppas de använder BMW's dieslar så att de inte tar fram gammal skåpmat igen. Skönt att se att ramen dock fortfarande är kvar.

Då vi alla är barn av vår tid händer det att kära Astrids Pippi, Emil och gänget blir utkonkurrerade - vid nattastunden med min son - av diverse Youtube klipp av bilar som kör i " söla ".

När vi idag tog 200an under luppen small det från min 3årige LC expert: -" Ähhh, det är ju en vanlig bil, den kan ju inte köra i söla " och efter ytterligare 1 minuts tittande " den tål bara lite söla - pappabilen tål mer ".

Jag konstaterar mycket nöjd att jag slipper handla 200 i den närmaste framtiden och att Toyotas marknadsavdelning hade hjälpt till med att få sålt mer bilar genom att visa mer söla än läder och knappar ( om min son och jag var inköpsansvariga - kamelryttarna skiter fullständigt i söla - desvärre... ).

Aften!

• Haha 1

Då vi alla är barn av vår tid händer det att kära Astrids Pippi, Emil och gänget blir utkonkurrerade - vid nattastunden med min son - av diverse Youtube klipp av bilar som kör i " söla ".

När vi idag tog 200an under luppen small det från min 3årige LC expert: -" Ähhh, det är ju en vanlig bil, den kan ju inte köra i söla " och efter ytterligare 1 minuts tittande " den tål bara lite söla - pappabilen tål mer ".

Jag konstaterar mycket nöjd att jag slipper handla 200 i den närmaste framtiden och att Toyotas marknadsavdelning hade hjälpt till med att få sålt mer bilar genom att visa mer söla än läder och knappar ( om min son och jag var inköpsansvariga - kamelryttarna skiter fullständigt i söla - desvärre... ).

Aften!

Här var lite till din son Wiberg

Denna reklam är lite bättre

Mvh

Jes

• 1 month later...

Framvagnen gillar jag absolut inte. Vid körning i terrängen måste hela fronten ramla av. Dålig vinkel mellan hjul och stötfångare minst sagt. Kunde dom inte satt dit en spoiler också...?