Klydd Postad 11 april, 2015 Rapport Share Postad 11 april, 2015 Klippt från HTTP://www.offroadershaggum.com hemsida. Terräng Touring 2015Lördagen 25/4 är det åter dags för Terräng Touring i Skövde. Platsen är det klassiska Kråkeberget på P4’s övningsområde. Senast Uppdaterad: Terräng touring är en utbildningsträff för ägare av fyrhjulsdrivna terrängbilar. Terrängen är varierande och passar de flesta förare och fordon. Efter det obligatoriska förarmötet kl 10:00 så är det frikörning på området fram till kl 17:00. Träffen riktar sig framförallt till dig som har en mer standardbetonad 4×4-bil (bil utrustad med lågväxel är att föredra). Är du nybörjare eller känner dig osäker så ställer vi arrangerande medlemmar gärna upp och åker med en runda i din bil så kan vi tipsa och hjälpa lite. Information kommer att uppdateras allt eftersom det blir bestämt. Undrar du något så ring gärna Sekr: 072- 72 2 26 89. *** Deltagande fordon skall vara skattat och försäkrat. Offroaders Häggum förbehåller sig rätten att avvisa icke önskvärda ”special-byggen”. *** Varje fordon ska ha minst 1 st 2 kg brandsläckare och Första förbandskudde. *** Klubben kan kräva intyg om försäkrat och skattat fordon. *** Pris: 400 kr Tidschema: 08.00- 10.00 Anmälan 10.00 – 10.15 Förarmöte (var där i tid!!) Ca: 17.00 Körningen avslutas För mer info: Sekr: 072- 72 2 26 89 ATV och fordon över 3,5ton hänvisas till andra träffar. Mat finns att köpa på plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrWIB Postad 11 april, 2015 Rapport Share Postad 11 april, 2015 Det är alltid trevligt att möta fellow Toyota/LC ägare och sparka lite däck, men 400spänn ... kalla mig gärna snål, men det börjar bli lite häftigt för det lilla jag kör där. Ev åker jag upp och kör en "Snål-camp" utanför på parkeringen och går in och sparkar på andras däck Någon annan som har samma tankar eller som tänker gå all in och köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 11 april, 2015 Rapport Share Postad 11 april, 2015 Som sagt: Ett ypperligt tillfälle att träffa andra LC kollegor o sparka lite däck. Är 42:an klar så blir det "all in" i Skövde . Det får bli som lite uppvärmning inför Småland Traxx helgen efter. /Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus LC Postad 12 april, 2015 Rapport Share Postad 12 april, 2015 Jsg tyckte det var riktigt trevligt förra året, så jag hoppas kunna dyka upp denna gång också, men schemat den helgen har vissa kollisioner så det återstår att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
traktorn Postad 12 april, 2015 Rapport Share Postad 12 april, 2015 Jag kommer nog dit för att smygtitta lite i denna värd som är lite ovan för mig. vädret får avgöra om det blir bil eller mc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ErikSvensson Postad 18 april, 2015 Rapport Share Postad 18 april, 2015 Jag tänkte åka till Borås, men blir nog denna träff istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 22 april, 2015 Författare Rapport Share Postad 22 april, 2015 Lutar åt Skövde för min del också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 23 april, 2015 Rapport Share Postad 23 april, 2015 Det blir varken det ena eller andra för min del utan det blir vattenpumpsbyte på 42:an i stället , den lämnade en liten pöl på verkstadsgolvet efter uppstarten i går /Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RobbanF Postad 23 april, 2015 Rapport Share Postad 23 april, 2015 Jag tänkte lufta lite i Borås (Softtrail) på fredag kväll, men vid hjulskifte sent igår upptäcktes hjullagerglapp x2 på framaxeln . Det är väl bilens sätt att protestera mot dom fina Biltema DRL som jag monterade igår.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 23 april, 2015 Författare Rapport Share Postad 23 april, 2015 Hmm... beslutsångesten är total, men nu lutar det nog åt Borås för att kombinera med att titta på Challenge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrWIB Postad 23 april, 2015 Rapport Share Postad 23 april, 2015 Bah! Sonen vill inte heller åka, blir till att ägna sig åt studsmatta istället ... Det blir varken det ena eller andra för min del utan det blir vattenpumpsbyte på 42:an i stället , den lämnade en liten pöl på verkstadsgolvet efter uppstarten i går Men nu när den blivit så fin på utsidan ... det är trots allt insidan som räknas Hoppas det löser sig utan större åthävor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 23 april, 2015 Rapport Share Postad 23 april, 2015 Det är lungt MrWib, jag glömde ju bort i ett ögonblick att det är en 40-seriebil jag har Nu vid närmare granskning så läcker inte vattenpumpen längre,den har lagat sig själv Det blir en längre tur i morgon för att se då det verkligen inte läcker och fortsätter den att vara torr så blir det ett besök i Borås till sammans med alla andra för då är man ju nästan på "mammas gata" i fall det händer något. Vi ses i Borås! /Mecki Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster