Anders M Posted February 24, 2013 Report Share Posted February 24, 2013 Ovanlig bil, få mil, bra pris... http://www.blocket.se/alvsborg/Toyota_Landcruiser_HZJ_75_45521876.htm?aw=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenik Posted February 24, 2013 Report Share Posted February 24, 2013 Ett riktigt bra pris! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders M Posted February 24, 2013 Author Report Share Posted February 24, 2013 Ett riktigt bra pris! För det priset ska den i det närmaste vara ett vrak annars borde den kunna kosta det dubbla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Posted February 25, 2013 Report Share Posted February 25, 2013 Den står endast någon mil från mig, nästan lite sugen på att åka och titta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted February 25, 2013 Report Share Posted February 25, 2013 Den står endast någon mil från mig, nästan lite sugen på att åka och titta Farligt att åka och titta, du kanske blir förälskad i den Men å andra sidan, klart du ska ha en buschtaxi igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted February 25, 2013 Report Share Posted February 25, 2013 Hade det varit på "rätt" sida av "världen" så hade jag slagit till! En troopie är var mans rättighet! Eller rättare sagt, köpt den, tagit winchen och värmaren till min BJ45, och sedan sålt den igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 Nu är annonsen borta. Någon här som köpte den?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 Inte jag..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts