yota Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 http://4x4sweden.se/...php?f=8&t=36029 Är det någon här ifrån som ska dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted May 24, 2012 Report Share Posted May 24, 2012 Yota, ska du dit? Tyvärr har jag inte tid (eller bil ), annars verkar det vara en bra träff. Verkar inte som att någon annan härifrån kommer heller, i alla fall ingen som vågar skriva något Glöm inte ta med kameran om du åker dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAK Posted May 24, 2012 Report Share Posted May 24, 2012 Yota, ska du dit? Tyvärr har jag inte tid (eller bil ), annars verkar det vara en bra träff. Verkar inte som att någon annan härifrån kommer heller, i alla fall ingen som vågar skriva något Glöm inte ta med kameran om du åker dit Jodå jag kommer att vara där som funktionär. Klydd det är bara inte en bra träff det kommer även att bli fint väder JAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yota Posted May 25, 2012 Author Report Share Posted May 25, 2012 Yota, ska du dit? Tyvärr har jag inte tid (eller bil ), annars verkar det vara en bra träff. Verkar inte som att någon annan härifrån kommer heller, i alla fall ingen som vågar skriva något Glöm inte ta med kameran om du åker dit Ja, jag ska dit och jag ska också försöka hinna ta lite bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yota Posted May 29, 2012 Author Report Share Posted May 29, 2012 Träffen var riktigt trevlig och dom som inte var där gick verkligen miste om en mycket trevlig helg. Här finns det lite bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAK Posted May 31, 2012 Report Share Posted May 31, 2012 Fyller på m,ed lite bilder. I bland var det djupt Andra nöjde sig med att titta Skiten sprutade ute på muddbanan Ser ut som en leksak men jag kan lova att den var riktig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAK Posted May 31, 2012 Report Share Posted May 31, 2012 Några till Det är något speciellt med stora däck Ett välkänt märke Bra grundgas löser det mesta Några ställen var riktigt förrädiska Dessutom sken solen hela dagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted June 1, 2012 Report Share Posted June 1, 2012 Trevliga bilder ! Kul att se lite nya bilar och ny terräng, man kanske skulle planera in ett besök nästa gång. Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts