Klydd Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Kul, jag tror att jag kommer att titta förbi, eventuellt utan en Toyota. Men jag kanske kan få skjuts av någon en liten sväng? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globecruiser Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Kul att du kommer Anton !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted April 1, 2011 Author Report Share Posted April 1, 2011 Kul, jag tror att jag kommer att titta förbi, eventuellt utan en Toyota. Men jag kanske kan få skjuts av någon en liten sväng? Klart du ska komma! du får gärna åka en sväng med mig. Lyckas du inte få med Jonatan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonatan Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Klart du ska komma! du får gärna åka en sväng med mig. Lyckas du inte få med Jonatan? Jag tänkte allt att jag skulle komma o köra på Anton bara bilen blir besiktigad o går som den ska! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted April 3, 2011 Author Report Share Posted April 3, 2011 Låter bra Jonatan! Du har ju några veckor kvar att fixa med bilen, men tiden går fort. Skriv gärna med dig på listan i träfftråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts