Savin Postad 22 november, 2010 Rapport Share Postad 22 november, 2010 Hej! Nu har jag sätesöverdrag från biltema av galonliknande kvalité i LC90n. Däremot är ju passformen ungefär vad man väntar sig av överdraget när det är köpt på biltema. Var kan jag köpa "figursydd" klädsel till LC90 och i vilken prisklass ligger detta? Galon/skinn/tjockare material efterfrågas. Mvh, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 22 november, 2010 Rapport Share Postad 22 november, 2010 Jag har ingen aning om de säljs i Europa eller vad de kostar här, men MSA Products i Australien har formsydda i canvas. Se här: http://www.msa4x4.com.au/Products/CottonLinedCanvasSeatCovers/SeatCoversHome.asp Kan kanske vara idé att dra iväg ett mail till dem och fråga om de skickar och vad det kostar? Tänk på att Landcruiser 90 heter Prado i Australien. Annars har kanske Toyota själva något att erbjuda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Globecruiser Postad 27 november, 2010 Rapport Share Postad 27 november, 2010 Jag letade klädsel till min 90a när jag hade köpt den, kontaktade några firmor både i aussie och syd Afrika och alla var beredda att skicka till Sverige. Tyvärr hade dom inte rätt modell till 3 dörrars. Om jag inte minns helt galet så kostade det ca 3000-4000 inkl frakt för en uppsättning till 95. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JAK Postad 28 november, 2010 Rapport Share Postad 28 november, 2010 Hej! Nu har jag sätesöverdrag från biltema av galonliknande kvalité i LC90n. Däremot är ju passformen ungefär vad man väntar sig av överdraget när det är köpt på biltema. Var kan jag köpa "figursydd" klädsel till LC90 och i vilken prisklass ligger detta? Galon/skinn/tjockare material efterfrågas. Mvh, Varför ska du byta är originalet inte snyggt nog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 1 december, 2010 Rapport Share Postad 1 december, 2010 Varför ska du byta är originalet inte snyggt nog Alla kanske inte gillar 80-tals-badlakan stuket Eller så kanske det kan vara för att bevara just detta? Savin, Har du hittat någon klädsel som passar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster