MrWIB Postad 15 februari, 2010 Rapport Share Postad 15 februari, 2010 Att denna funkar är ju ganska festligt.Någon som vet hur stabil den är när den väl är uppumpad? Kan man byta hjul tex ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adventura Postad 15 februari, 2010 Rapport Share Postad 15 februari, 2010 KAn vara väldigt bra att ha i skogen när vanliga domkraften bara sjunker..... Den är stabil, kan tänka mig att det kan finnas en viss risk om den skulle smälla Jaja 619:- på www.conrad.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Martin Postad 15 februari, 2010 Rapport Share Postad 15 februari, 2010 Dom är helt underbara så länge dom är hela. tyvärr är dom ganska ömtåliga. Man måste se till ha duk både mellan bil och domkraft, så val som mellan domkraft och mark. dessutom är dom ganska värmekänsliga. en dag med ökenhetta ovch var motor kan skada slangen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Postad 16 februari, 2010 Rapport Share Postad 16 februari, 2010 Vi smällde en i Marocko under Ralston's LC100. Scary. Hade kommit mot avgasröret. Annars hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mats Postad 21 april, 2010 Rapport Share Postad 21 april, 2010 Till vårträffen i Skövde 24 april kommer jag att ha med mig en svensktillverkad luftkudde av typ Air Jack. Denna luftkudde är tillverkad enligt spec. för räddningtjänst, svenska militären (Afghanistan)m.fl. dvs. "heavy duty". Vi ses på lördag. Mvh Mats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrWIB Postad 21 april, 2010 Författare Rapport Share Postad 21 april, 2010 Verkar ju lysande, men lite dyra Skall bli spännande att se på lördag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrWIB Postad 21 juli, 2010 Författare Rapport Share Postad 21 juli, 2010 Verkar ju lysande, men lite dyra ... Har hittat dem för mycket överkomliga pengar på E-bay, kopia: http://cgi.ebay.co.uk/4-TON-EXHAUST-AIR ... 3caf0ccf80 ARB: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ARB-BUSH ... 0432592957 Nu saknas bara en bil att lyfta ^^ /O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralston Postad 21 juli, 2010 Rapport Share Postad 21 juli, 2010 Som Peder skrev har jag en exploderad liggande i garaget. ingen höjdare alls. Om jag någonsin skulle använda en sådan igen så blir det den modell som räddningstjänsten har som är lite ordentligare i konstruktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster