Gå till innehåll

Annandagsträffen 2009, Borås


Klydd

Rekommendera Poster

Borås Jeep Klubb ordnar som vanligt annandagsträffen för att skaka ner julmaten. Se nedan för info från deras hemsida: http://borasjeepklubb.se/

Jag kommer med största sannolikhet köra dit och i alla fall ta en promenad och spana, det brukar vara många bilar på denna träffen. Någon annan som ska dit?

 

26/12

Annandagsträffen 2009

Borås Jeepklubb hälsar er Välkomna till Annandagsträffen 2009

 

Kom ut och skaka ner Julmaten.

 

Lördag 26 december.

kl. 9. Anmälan öppnar. Tipsrunda och frikörning.

kl. 14. Senaste inlämning av tipslappar.

kl. 14:30. Prisutdelning

kl. 16. Körningen avslutas.

 

Anmälningsagift: 200:- betalas på tävlingsdagen

 

Miljö: Håll rent runt era bilar. Eventuellt spill eller miljöavfall lämna vid miljöstationen i

depån. En presenning ska finnas under bilen då den är parkerad i depån.

Ansvar: Deltagande sker på egen risk, Borås Jeepklubb och dess tävlingsledning och funktionärer frånsäger sig allt ansvar för eventuella olyckor, skador eller dyl.

 

OBS! Medtag identiteshandlingar/registreingsbevis samt försäkringsbrev för din bil, detta skall kunna uppvisas på uppmaning av arrangören.

Givetvis skall handlingarna höra till den bil som som du har med dig (ramnummer/identitetbricka skall gå att finna).

Arrangören förbehåller sig rätten att avvisa fordon som inte uppfyller gällande stadgar eller på annat vis anses direkt olämpligt att framföra på området.

Arrangören förbehåller sig rätten att på kort varsel ställa in träffen. Kontrollera via hemsidan.

 

Vid frågor ring:

 

Roger Karlsson 0706-329 629

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och MrWib möter upp vid statoil i Mölnlycke 08.15 om det är någon annan som vill hänga på från Göteborgshållet. :)

 

Det hade varit trevligt! Men dom få lediga dagar som är kvar får snällt användas till att ordningsställa det sista! Hoppas ni får det trevligt! Kanske lite snö också, i Dalsland är det iaf riktigt snöoväder..

 

//

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort tack till Mecki & Janne som tog med mig och Oskar en stund idag :) Nedan några bilder från ett snöigt Borås

 

 

tjock_farbror_i_bild.jpg

Den tjocka farbror från annan resetråd fastnade på bild även här :)

 

mecki_i_snö.jpg

Mecki's BJ42 i ett snötäckt Bråt.

 

janne_provar_vid_sidan_om_vägen.jpg

Janne provar greppet vid sidan om vägen!

 

mecki_halkar_runt.jpg

Och Mecki halkar runt på samma ställe...

 

jeep_på_släp.jpg

dansk_hdj80.jpg

Även några entusiaster från Danmark hittade hit.

 

mecki_svetsar.jpg

Och eftersom inte alla bilar håller lika bra som en Toyota så fick Mecki rycka ut och hjälpa till lite med svetsen :D

 

Sammanfattningsvis en riktigt bra vinterdag i skogen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får oxå passa på att tacka Mecki & Janne för en heldag i skogen :)

 

Blev extremt imponerad av Jannes bils framkomlighet, bara gasa å styra verkade det som, sen klättrade den på.

Med tillägget att jag nästan kissade ner mig när det kändes som vi skulle välta några gånger, men det gjorde vi tack å lov inte, var antagligen aldrig nära även om det kändes så :) :)

 

Har "tuff" film som kan läggas ut, hur gör jag, Klydd?

 

Glömde: Meckis bensindrivna svets slår allt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att springa på Klydd o MrWib i Boråsskogen, ni har en klar framtid som co drivers. Hoppas att det inte var sista gången vi kör på detta viset.

Tyvärr så måste tävlingsledningen tappat bort vårat kort i poängpromenaden eftersom vi inte fick nått pris, för vi bommade väl inte på en enda fråga, eller hur Klydd :) .

Man blir fortfarande imponerad av att det går att ta sig fram med bil (utan jättedäck och höjning) på ställen där man knappt klara av att gå för fot. Det såg lite mörkt ut ett tag när vi kom till toppen på en kulle utan att ha nån självklar väg ner men styrkta av (allt för många av) Jannes mandelkubbar tog vi itu med bergskammen och se det gick ju som en dans. Nu väntar vi bara med spänning på filmen MrWib.

Gott Nytt År och på återseende.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mecki, jag förstår inte riktigt heller hur det gick till, men det måste väl vara som du skrev; tävlingsledningen slarvade bort vårt bidra :)

 

Här kommer även Oskars filmer. Vet inte varför han fick med en Jeep på bild, men men.... :) Imponerande att den kom upp för klippan i alla fall!

 

Och Mecki på samma ställe fast på andra hållet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

  • Senaste som Tittar   0 medlemmar

    • Inga registrerade medlemmar visar denna sida.
×
×
  • Skapa nytt...

Viktig Information

Vi har placerat cookies på din enhet för att göra denna webbplats bättre. Du kan justera dina cookie inställningar, annars antar vi att det är okej att fortsätta.