Jump to content

Toyota 4x4 sensommar-träff, eftersnack & bilder

Klydd

Recommended Posts

Sådär, då var man hemma igen.

Tack alla som var med och gjorde detta till en kanonhelg, trots att vädret inte visade sin bästa sida. Hoppas ni haft lika trevligt som jag har haft.

Återkommer med bilder och reportage, men sålänge, en bild på vinnaren av träffens tävlingar..

Förstapris var dekaler och hjälp att sätta dem på bilen

vinnare.jpg

Detta var menat som ett skämt, men då Rickard såg så glad ut så var det ju tvunget att fullfölja! :roll:

Vi vill härmed även passa på att tacka träffens sponsorer:

Toyota Center Göteborg, http://www.toyotagoteborg.se

Farligt Gods Center, http://www.fgc.se Allt inom utbildning, rådgivning, konsultation kring transport av farligt gods

Waeco, http://www.waeco.se Mobila kylprodukter

Instämmer. Tack för en trevlig dag - vi var inte avundsjuka när ni fällde upp taktälten i åskskuren och vi körde hem. Men ni hade säkert trevligt på kvällen så nästa gång får väl även jag bädda i Buschtaxin...

/Anders

Det vad en rolig träff, trots aningen fuktigt väder, med massor av trevliga bilar och coola människor (eller menar jag tvärtom?) nåväl, kanon!

Stort Tack till JAK och PIK och även till Klydd!

Snyggt jobbat!!

A big thank you to all who attended and the organizers. It was good to spend a day with other LC owners, and to immerse myself in Swedish culture!

When I saw the dart board come out, I thought I was in with a chance of winning something. I think only in Sweden would one hang a bolt from the front bumper and aim for the bullseye. Normally, I would throw something at it from 6 yards (about 5.5 metres for you guys) while in a pub, with a pint (1/2 litre) of beer in my hand. That's my excuse, and I'm sticking to it. Lol.

Kul att så många kunde delta på träffen! Vi kan instämma med övriga att det var väldigt trevligt och lärorikt. Regnet har vi redan glömt bort. Det är inte besvärligt att anordna träffar när det kommer trevliga deltagare. Här är lite bilder från lördagens träff.

Samling på torget i Gränna

58_a10314973b1b2f5ddda02eaa923ba381_thumb.jpg

Teknisk granskning

58_894b732572d805a235b5775805c8e8f0_thumb.jpg

Stilstudie

58_45aaa152126379c5363121b9d2b09bcc_thumb.jpg

Toyotakaravan i Smålandsskogen

58_341bb7b86af746369674774f521773de_thumb.jpg

Taktält i rad

58_62ad7a25ec17cf3a578c33ad988a8b23_thumb.jpg

På återseende! JAK och PIK

Fina bilder JAK. Tur att ni fick med våran ARB stegförlängare på bild ;) ser ju proffsigt ut 8-)

Tack för det. Jag tyckte faktiskt att din stegförlängare var snyggare än min (tryck impregnerat 2"x4") så därför valde jag att visa den röda. :P

JAK