Johannes Posted August 18, 2022 Report Share Posted August 18, 2022 (edited) Hej, Är där någon som vet någon firma i södra delen av landet, helst Skåne, som har erfarenhet av att montera luftstyrda diffspärrar, typ ARB:s. Ordna rätt prylar och så är inga bekymmer, men att få en garanti på att det funkar efter monteringen vore skönt. En stor del av jobbet är jag inte så rädd för att göra själv, men att få rätt förhållande mellan pinjongen och kuggkransen samt borra genom diffhus och annat har jag inte grejer till och är inte bekväm i att göra utan tar gärna hjälp. Hälsningar från en stolt HZJ80-ägare! Edited August 18, 2022 by Johannes Felstavning 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted August 18, 2022 Report Share Posted August 18, 2022 Hej och välkommen till toyota4x4 ingen koll egentligen, men kanske du kan kolla med https://www.sbvab.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stensth Posted August 19, 2022 Report Share Posted August 19, 2022 Jag har använt mig av Tatanka Där har jag lämnat in lösa diffhus, så har dom bytt kronhjul och pinjong och monterat spärr. Det är ju inte södra Sverige Alingsås, men det är i alla fall ett tips 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts