Jeepjens Posted April 14, 2022 Report Share Posted April 14, 2022 (edited) Ett par begagnade toyota axlar som skall ha suttit på en BJ70 med bladfjädring. Min tanke med dem var att bygga en offroadbil men har inte blivit av, ser ut som att det sitter en mekanism för diffspärr på bakaxeln. Har öppnat en av axlarna och allt såg bra ut inuti, mer vet jag dock inte. Saknas bromsar och ett frihjulsnav till framaxeln. Ej kontrollerat utväxling men kan göra det vid intresse. 3000kr kan de väl vara värda Edited April 14, 2022 by Klydd uppdaterat till BJ70 från LJ70 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted April 14, 2022 Report Share Posted April 14, 2022 Hej Jens, det var längesedan! Jag uppdaterade din annonstext och titel till BJ70, då axlarna är till bladfjädrad modell (LJ70 har spiraler). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeepjens Posted April 14, 2022 Author Report Share Posted April 14, 2022 37 minuter sedan, Klydd säger: Hej Jens, det var längesedan! Jag uppdaterade din annonstext och titel till BJ70, då axlarna är till bladfjädrad modell (LJ70 har spiraler). Det var det verkligen! 😃 tack för hjälpen, Toyota är ju inte mitt starkaste ämne 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdas-76 Posted April 15, 2022 Report Share Posted April 15, 2022 På 2022-04-14 på 18:43, Jeepjens säger: Det var det verkligen! 😃 tack för hjälpen, Toyota är ju inte mitt starkaste ämne 😉 PM skickat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts