HiluxES Posted September 4, 2021 Report Share Posted September 4, 2021 Hej! Efter att i många år dreglat efter Arctis Trucks AT35 har jag beslutat mig för att gå skarpt. Har en Hilux 2019 som jag vill lämna in i Norge för deras AT35-ombyggnad. Är det någon i detta kunniga forum som kan säga vad bilprovningen i Sverige har för åsikter om en sådan ombyggnad? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiberg Sr Posted September 4, 2021 Report Share Posted September 4, 2021 Kan inte Arctic Trucks Norge svara på det tror du? Vet att de har något samarbete med Sverige och därmed borde vara insatta i regelverket. Trist att chansa för det kostar ju inte gratis. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adventura Posted September 5, 2021 Report Share Posted September 5, 2021 Häftigt, får man fråga vad du har fått för pirs för det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts