MFI9 Posted July 26, 2021 Report Share Posted July 26, 2021 Är det någon som har 2 st original 80-serie bakfjädrar att sälja ? Gärna i Sydsverige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdas-76 Posted August 2, 2021 Report Share Posted August 2, 2021 Jag kan kolla om jag har några. Det skulle underlätta om du hade några mått på dom, har flera st som är ej markerade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted August 2, 2021 Author Report Share Posted August 2, 2021 6 timmar sedan, valdas-76 säger: Jag kan kolla om jag har några. Det skulle underlätta om du hade några mått på dom, har flera st som är ej markerade. Toppen, jag kan kolla om en vecka. Återkommer 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdas-76 Posted August 2, 2021 Report Share Posted August 2, 2021 👌 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VolToy-VolTrailer Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 Hmmm. Det ser ikke ud til at i har fundet ud af noget. Jeg burde have to sæt bagfjedre. Desuden har jeg rustfri udstønsing fra ende til anden. Samt sikkert meget andet godt. Men mangler Venstre dør. Bare bagerste del (fra lige før håntaget og bag ud.) Skal bruges til en 6 dørs 80er karosse der er ved at blive bygget om. Mvh Henrik Örkelljunga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted August 10, 2022 Author Report Share Posted August 10, 2022 På 2021-08-02 på 19:16, valdas-76 säger: 👌 Hej Valdas, Jag glömde tydligen bort det här... 😮 Fjädern är ca 170mm i diameter utvändigt, jag har inga andra mått tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdas-76 Posted August 10, 2022 Report Share Posted August 10, 2022 3 timmar sedan, MFI9 säger: Hej Valdas, Jag glömde tydligen bort det här... 😮 Fjädern är ca 170mm i diameter utvändigt, jag har inga andra mått tyvärr. Ok, jag ska kolla vad som finns kvar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdas-76 Posted August 12, 2022 Report Share Posted August 12, 2022 Jag har 2 st fjädrar, ser nya ut. Diametern är ca 165 mm på dom, höden syns på bilden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted August 13, 2022 Author Report Share Posted August 13, 2022 18 timmar sedan, valdas-76 säger: Jag har 2 st fjädrar, ser nya ut. Diametern är ca 165 mm på dom, höden syns på bilden. Tror dessvärre att de där inte är till 80-serien då dom fjädrar jag söker ska ha samma diameter hela fjäderns höjd. Tack för att du tog dig tid och letade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdas-76 Posted September 4, 2022 Report Share Posted September 4, 2022 På 2022-08-13 på 07:15, MFI9 säger: Tror dessvärre att de där inte är till 80-serien då dom fjädrar jag söker ska ha samma diameter hela fjäderns höjd. Tack för att du tog dig tid och letade. Då är det kanske inte 80ans bakfjädrar du är ute efter För att dom ser precis så som mina. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted September 5, 2022 Author Report Share Posted September 5, 2022 21 timmar sedan, valdas-76 säger: Då är det kanske inte 80ans bakfjädrar du är ute efter För att dom ser precis så som mina. Jag undersöker vidare och återkommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts