Onetrickpony Posted January 5, 2021 Report Share Posted January 5, 2021 God kväll! Är i full gång med renoveringen av bakvagnen på min 1980 Hilux och har kommit till den här mojängen. Novis på bilar som man undrar jag då vad den kan heta och vad den fyller för syfte? mycket tacksam för svar eftersom jag behöver ersätta lite delar på den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onetrickpony Posted January 5, 2021 Author Report Share Posted January 5, 2021 Glöm de! Ett Brake Load Sensing Valve är va de är! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
priffe Posted January 6, 2021 Report Share Posted January 6, 2021 Bromskraftfördelare yes. Två gånger nu har jag haft problemet med dessa att bakhjulen ibland låser sig vid inbromsning. Vid demontering har jag då funnit en bit av trasig gummibussning inuti mackapären. Som blockerat returflödet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onetrickpony Posted January 7, 2021 Author Report Share Posted January 7, 2021 Där ser man. Det fanns nya på Millner så jag investerar ni i en ny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts