ViktorBj73 Posted November 26, 2020 Report Share Posted November 26, 2020 Hejsan! Äntligen har jag gått och blivit LC ägare. Jag knep den här rackaren och är otroligt nöjd. Går så fint Är det någon på forumet som kör LC på Gotland och har tips på var jag köper delar utöver hemsidorna listade på forumet? Först och främst vill jag höja den något och dra på lite roligare däck. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4x4hilux Posted November 26, 2020 Report Share Posted November 26, 2020 Du ska nog kontakta Daniel ghane Visby han har stenkoll på allt... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
priffe Posted November 27, 2020 Report Share Posted November 27, 2020 Fin bil den en ägare svensksåld alldeles för billig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewoldern Posted November 27, 2020 Report Share Posted November 27, 2020 Gratulerar till köpet! Vi är 4-5 st från ön som håller till här på forumet, pratade med vår gemensamma vän Mattias igår angående vad du ville handla 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorBj73 Posted November 27, 2020 Author Report Share Posted November 27, 2020 (edited) Tackar! Härligt då ser jag fram emot att höra mer från dig @ewoldern Tack för feedbacken @4x4hilux och @priffe! Edited November 27, 2020 by ViktorBj73 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts