mikael f Posted September 10, 2020 Report Share Posted September 10, 2020 hej helt ny här. Har en 60 på G. och den kommer att behöva lite delar, karosseri delar, bussningar etc. var finner man delar till ett hyggligt pris. Tänkte ha lite koll:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jah Posted September 10, 2020 Report Share Posted September 10, 2020 Kolla med https://cruiserworld.eu/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikael f Posted September 11, 2020 Author Report Share Posted September 11, 2020 Tackar, det skall jag göra på en gång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewoldern Posted September 11, 2020 Report Share Posted September 11, 2020 Mkt finns ju på www.euro4x4parts.com , och vanliga slitdelar finns ju på till ex reservdelar24 etc från Tyskland. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikael f Posted September 11, 2020 Author Report Share Posted September 11, 2020 Kollar där på cruicerworld var det lite tunt.kollar efter kofångare bak fram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielWaxin88 Posted September 13, 2020 Report Share Posted September 13, 2020 Också ny här på jakt efter lite delar till min HJ60 🙂 Skulle vilja ha tag på ett fungerande lås med nyckel till bagageutrymmets dörrar. Har 2 pardörrar baktill, inte varianten med fällbar lem. Skulle även vilja ha ett orginial tanklock och lite andra små prylar, ena orginial tvärstaget som man sätter över batterierna. Tack på förhand Mvh Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted September 14, 2020 Report Share Posted September 14, 2020 När man letar orginaldelar kan jag rekommendera www.partsouq.com skriv in chassienumret så kommer man till rätt reservdelskatalog. Där får man förutom bild och pris även reservdelsnumret på delen man söker och då kan man söka vidare på tex www.amayama.com . Skulle det inte finnas några orginaldelar kvar är det bara att "Googla" numret så kommer alla "piratdelarna" upp. Lycka till! / Mecki 6 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielWaxin88 Posted October 11, 2020 Report Share Posted October 11, 2020 På 2020-09-14 på 05:17, Mecki säger: När man letar orginaldelar kan jag rekommendera www.partsouq.com skriv in chassienumret så kommer man till rätt reservdelskatalog. Där får man förutom bild och pris även reservdelsnumret på delen man söker och då kan man söka vidare på tex www.amayama.com . Skulle det inte finnas några orginaldelar kvar är det bara att "Googla" numret så kommer alla "piratdelarna" upp. Lycka till! / Mecki Okej det kan ju verkligen vara till stor hjälp. Tack så jättemycket 🙂👍 På 2020-09-14 på 05:17, Mecki säger: När man letar orginaldelar kan jag rekommendera www.partsouq.com skriv in chassienumret så kommer man till rätt reservdelskatalog. Där får man förutom bild och pris även reservdelsnumret på delen man söker och då kan man söka vidare på tex www.amayama.com . Skulle det inte finnas några orginaldelar kvar är det bara att "Googla" numret så kommer alla "piratdelarna" upp. Lycka till! / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts