adventura Posted June 8, 2019 Report Share Posted June 8, 2019 Nu är snart sommarn slut ???? och det är dags att tänka på hur man ska lysa upp vägen framför bilen.... Jag vill få till ett riktigt grymt ljus framför bilen utan att ha för många lampor monterade... eller led bar.... Nå nu till frågan, vad ska man ha? Vad är vettigt.... Har tidigare handlat på vool och dom var inte dåliga, men om man jämför prismässigt med typ ARB så inser jag ju att jag har budget ”delux”... Vad är era erfarenheter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Posted June 8, 2019 Report Share Posted June 8, 2019 Har ingen egen erfarenhet än så länge men jag har kollat och jämfört en del och för min del lutar det åt två stycken NBB 225 Alpha xenon. Enligt tester har dessa en sjukt bra ljusbild. Kan vara värt att kolla, annars ska också ligthforce vara bra dock inte lika bra ljusbild som NBB enligt de tester jag läst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts