dansken Posted October 10, 2018 Report Share Posted October 10, 2018 Har trillat tiĺlbaka i toyota träsket o köpt en hdj80-93a. Tänkte kolla om någon har något liggandes på hyllorna innan det beställs nytt. Söker främst höjning,bullbar o snorkel men kan även vara intresserad av annat. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
priffe Posted October 11, 2018 Report Share Posted October 11, 2018 Aha återfall :) välkommen tillbaka ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted October 11, 2018 Report Share Posted October 11, 2018 @dansken Instämmer med ovanstående, välkommen tillbaka 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paanvst Posted October 12, 2018 Report Share Posted October 12, 2018 Jag har en uppsättning heavy duty OME-fjädrar. De är inte vackra, men det är inget fel på funktionen. Bara ytrost. Bak: OME 863J, Fram: OME850. Osäker på exakt hur mycket lyft de ger, men åtminstone 2 tum på mitt tunga as... :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dansken Posted October 12, 2018 Author Report Share Posted October 12, 2018 2 timmar sedan, paanvst säger: Jag har en uppsättning heavy duty OME-fjädrar. De är inte vackra, men det är inget fel på funktionen. Bara ytrost. Bak: OME 863J, Fram: OME850. Osäker på exakt hur mycket lyft de ger, men åtminstone 2 tum på mitt tunga as... Vad vill du ha för dom o kan du skicka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paanvst Posted October 13, 2018 Report Share Posted October 13, 2018 On 10/12/2018 at 5:50 PM, dansken said: Vad vill du ha för dom o kan du skicka? Vad tror du om 800 kr plus frakt? Jag kan skicka med Bussgods. De väger över 30 kg, så de tar 485 kr om du hämtar i Helsingborg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts