Jump to content

Hjul, höjningskit, avgasrör, stolar HZJ79

Felix

Recommended Posts

Hej! 

Söker höjningskit till hzj79 minst 2” 

däck och fälg söker jag med, eller framförallt däck typ 32” med lite mönster så det ser ball ut. 

Passande stolar eller någon som renoverar till rätt kurs, förarstol sjukt slut. 

Avgasystem om någon har kvar ett original efter ombyggd?

På 2018-10-10 på 20:51, MFI9 säger:

Jag har en säljtråd på 17x8 alu-fälgar, dessutom finns det 2 st V50 stolar med fästen som passar 78-79 till salu inom kort då jag klämmer in Recaro. 

Låter lovande med stolarna. Har du bild? 

Hur sitter man i dom? Fällbara framåt? Alltid svårt i dessa bilar då det inte får bygga för mkt uppåt. 

Vart håller du hus?

1 timme sedan, Felix säger:

Låter lovande med stolarna. Har du bild? 

Hur sitter man i dom? Fällbara framåt? Alltid svårt i dessa bilar då det inte får bygga för mkt uppåt. 

Vart håller du hus?

Man siter bra i dom, höj och sänkbara i fram och bakkant var för sig. Kommer från en 4 eller 5 dörrarsbil, så fälla ryggen gör man med ratt på sidan men det fungerar bra. Lite skador på tyget på vänster stol. Mörkgråa tyg-fejkläder. Finns i Skåne tillsammans med fälgarna ?

17 timmar sedan, MFI9 säger:

Man siter bra i dom, höj och sänkbara i fram och bakkant var för sig. Kommer från en 4 eller 5 dörrarsbil, så fälla ryggen gör man med ratt på sidan men det fungerar bra. Lite skador på tyget på vänster stol. Mörkgråa tyg-fejkläder. Finns i Skåne tillsammans med fälgarna ?

Stolarna är högintressanta! 

Fälgarna får vi se, lite stort med 17”

och mycket pengar ut just nu, mja jag får suga på den karamellen. 

Sla du upp mot Sthlm något? Skåne är sällsynt att jag har vägarna förbi..

3 timmar sedan, Felix säger:

Stolarna är högintressanta! 

Fälgarna får vi se, lite stort med 17”

och mycket pengar ut just nu, mja jag får suga på den karamellen. 

Sla du upp mot Sthlm något? Skåne är sällsynt att jag har vägarna förbi..

Håller mig borta från Fjolträsk så mycket det går ? så ingen tur planerad åt det hållet. Dessutom är de lite skrymmande.

• Like 1
  • Haha 1

Vad är det för däck du är ute efter?

32" kan det finnas flera varianter på.

Har 4 st BF Goodrich Trac Edge 7.50-16, dom motsvarar ungefär 235/85 R16 fast lite smalare, ska sitta som ett smäck på klämringsfälgar :D 

P.S. Har också en 5x150 klämringsfälg liggandes.

BF Goodrich Trac Edge.jpg

Edited by valdas-76

10 timmar sedan, valdas-76 säger:

Vad är det för däck du är ute efter?

32" kan det finnas flera varianter på.

Har 4 st BF Goodrich Trac Edge 7.50-16, dom motsvarar ungefär 235/85 R16 fast lite smalare, ska sitta som ett smäck på klämringsfälgar :D 

P.S. Har också en 5x150 klämringsfälg liggandes.

BF Goodrich Trac Edge.jpg

Tja Valdas! 

32” är ju rätt lagom, vad ska du ha för en uppsättning som är fräscha och ok skick?:)

12 timmar sedan, MFI9 säger:

Håller mig borta från Fjolträsk så mycket det går ? så ingen tur planerad åt det hållet. Dessutom är de lite skrymmande.

Jsg förstår, ja en aning skrymmande med stolarna. Vad vill du ha för dom? Har du en bild? 

Får se om man kan få med stolarna med någon annan som ska åka sträcken, eller skicka på en pall med DHL

På 2018-10-14 på 08:18, Felix säger:

Jsg förstår, ja en aning skrymmande med stolarna. Vad vill du ha för dom? Har du en bild? 

Får se om man kan få med stolarna med någon annan som ska åka sträcken, eller skicka på en pall med DHL

Jag fixar bild, priset är inte högt. Jag behöver inte dom längre, så kan du ha nytta av de så ge mig ett bud när du tittat på bilderna. 

På 2018-10-16 på 05:55, MFI9 säger:

Jag fixar bild, priset är inte högt. Jag behöver inte dom längre, så kan du ha nytta av de så ge mig ett bud när du tittat på bilderna. 

Låter ju aldelles bländande bra! 

Vart kan jag hitta bilder att titta på?:)