Jump to content

Utflykt till Kinnekulle???

traktorn

Recommended Posts

Hej på er

Vad det några från denna sida som tog en sväng över Kinnekulle i lördags (6/10) ??

Jag och chefen mötte ett gäng med bilar på våran lille väg så bilarna fick stanna på vägen så vi kunde svänga in på fältet. När jag svängde in på fältet såg jag till min stora förtjusning att vägen var full med kärlek. 5-6 bilar, samtliga på större offroaddäck och dom första i raden var om jag kan modellerna rätt två st.  bj 40 sen fanns där en HJ 60 och någon pickis han jag uppfatta med.

Alldeles för sent kom jag på att jag givetvis skulle hoppat ur lastmaskinen och dels fotat detta vackra och även presenterat mig.

• Like 1

Med all säkerhet så var det dessa bilar du mötte. Vi är ett kompisgäng som var ute på vår årliga höstresa, och denna gången blev det en två dagars tripp runt Lidköping. Synd att du inte stannade oss men det kan bli fler turer åt det hållet.

153893176305642700_resized.jpg

Fler bilder från vår tripp hittar ni här

Kan rekommendera Billys bed and breakfast om någon söker övernattning i Lidköping, bra boende och med frukost som inte går av för hackor.

/Thomas

• Like 6

På ‎2018‎-‎10‎-‎08 på 20:13, Rylander säger:

Med all säkerhet så var det dessa bilar du mötte. Vi är ett kompisgäng som var ute på vår årliga höstresa, och denna gången blev det en två dagars tripp runt Lidköping. Synd att du inte stannade oss men det kan bli fler turer åt det hållet.

153893176305642700_resized.jpg

Fler bilder från vår tripp hittar ni här

Kan rekommendera Billys bed and breakfast om någon söker övernattning i Lidköping, bra boende och med frukost som inte går av för hackor.

/Thomas

Japp; det fina gänget var det. Om man läser i GPS,en i bild fyra så stor det Ängatorpet, där bor jag. Och ca 2 km efter att den bilden togs mötte ni en traktor med släp och en lastmaskin som svängde in på fältet till höger om er, Jag körde lastmaskinen.