ewoldern Postad 28 september, 2018 Rapport Share Postad 28 september, 2018 Kommer att göra mig av med lite bilar, först ut är min HJ60. * Skattebefriad -86 * ca 32700 mil. * Reggad för 2st passagerare, så ingen kan gnälla om att baksätet sitter i.. * Triplexdrag. * Warn framstötfångare förberedd för winch. * Diverse iordningjort och lackad grå metallic på firma för ca 4 år sedan. * Topp renoverad och ny kylare och lite annat för 2 år sedan. * Bytt kingpinlagren, hjullager och diverse packningar i framaxeln för 300 mil sedan. Bilen kommer vara till salu om ca 3-4 veckor då jag behöver den just nu.. (Hjulen på bilden hör till en annan bil och den säljs på whitespoke med däck). Priset för medlemmar här är 80000kr Tipsa era vänner, annars blir det blocket.. men jag slipper gärna det ? Finns på PM här eller på 0722-103975 Mvh /Erik W 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 28 september, 2018 Rapport Share Postad 28 september, 2018 Fin, enligt bilregistret så har den även komradio ? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adventura Postad 28 september, 2018 Rapport Share Postad 28 september, 2018 Ser ju grymt fin ut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hans Z Jörgen Postad 22 oktober, 2018 Rapport Share Postad 22 oktober, 2018 Märkligt… just nu skulle den passa bättre för mig än min HZJ78, -01… men det kanske går över⁉️? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ewoldern Postad 12 november, 2018 Författare Rapport Share Postad 12 november, 2018 Såld, ska hämtas nästa helg ? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hans Z Jörgen Postad 12 november, 2018 Rapport Share Postad 12 november, 2018 Gratulerar till försäljningen, även om det är en hög risk för ånger…? 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster