MFI9 Posted May 27, 2018 Report Share Posted May 27, 2018 Varför ska du inte köpa en LC 90?? -därför att den inte är riktigt hundra! ??? (sorry, kunde inte låta bli) 2 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted February 21, 2019 Author Report Share Posted February 21, 2019 Jag ringde till Toyota i Malmö i går och pratade med en trevlig människa angående reservdelar: -vad har du för regeringsnummer? -jag har inget regnummer då delarna jag behöver ska vara till en bil som är skrotad. -vad är det för bil....? -det är en HZJ105.. -näe du, jag får ingen träff alls på det numret... -???? 3 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted March 4, 2019 Author Report Share Posted March 4, 2019 (edited) Edited March 4, 2019 by MFI9 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted March 4, 2019 Report Share Posted March 4, 2019 Någon mer än jag som tycker den har drag av gamla Range Rover i designen? ? Måste vara lite drygt med så smal framruta, översta plankan borde vara glas istället.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted March 4, 2019 Author Report Share Posted March 4, 2019 21 minuter sedan, Klydd säger: Någon mer än jag som tycker den har drag av gamla Range Rover i designen? ? Måste vara lite drygt med så smal framruta, översta plankan borde vara glas istället.. Kallas för "gangsterkeps". ASPW har en på sin 78:a, snickaren blev kanske inspirerad ?? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts