solk Posted April 28, 2018 Report Share Posted April 28, 2018 Original kofångare (fram och bak) till HDJ80 -96 bortskänkes. Känns tråkigt att slänga, säg till om ni behöver. Finns 30 min söder om Göteborg. OBS, dragbalk och krok är redan paxad av en annan forist. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnell Posted May 23, 2018 Report Share Posted May 23, 2018 Dessa skulle vi verkligen behöva! Våra ser lite molokna ut efter att de hanterats av en spansk lackeringsfirma Frågan är bara hur de ska komma vägen till Stockholm... hmmm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted May 24, 2018 Report Share Posted May 24, 2018 Räcker det med Södertälje och det inte är bråttom kan jag hjälpa till 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solk Posted May 24, 2018 Author Report Share Posted May 24, 2018 Hyggligt Klydd. Lastning i Onsala är gratis (en stund till) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnell Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 (edited) Men Henrik, det är ju lysande! Jag är till och från på Scania i Södertälje, när ska du dit nästa gång? Blir verkligen ett lyft att få dessa på plats! Edited May 28, 2018 by arnell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solk Posted May 28, 2018 Author Report Share Posted May 28, 2018 Dåså klydd, kan jag dumpa prylarna hos dig?! Hittade ett original avgasrör också, det ingår! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnell Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 Hehe, hoppas att du inte misstycker Henrik Avgasrör också... det var värst, den är ju förstås perfekt på vår... Antar att det inte passar på Bosse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted May 29, 2018 Report Share Posted May 29, 2018 9 timmar sedan, solk säger: Dåså klydd, kan jag dumpa prylarna hos dig?! Hittade ett original avgasrör också, det ingår! Du kan lägga av grejorna hos mig i verkstan tills dess att Klydd åker upp till Södertälje nästa gång. Tror att dom får lite bättre plats i verkstan än i hans lägenhet. / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted May 29, 2018 Report Share Posted May 29, 2018 kanon @Mecki för jag tror inte frugan skulle uppskatta sådan förvaring i lägenheten. @arnell jag vet inte riktigt när jag jag kör upp nästa gång, men det blir i alla fall i midsommar veckan. Får återkomma på den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnell Posted May 31, 2018 Report Share Posted May 31, 2018 Henrik: Det blir bra planering. Midsommarveckan lär funka bra så länge det inte är torsdag. Mecki: Tack för det! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solk Posted June 1, 2018 Author Report Share Posted June 1, 2018 Perfekt Mecki, jag packar bilen när jag får en möjlighet. Tack! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solk Posted June 18, 2018 Author Report Share Posted June 18, 2018 Då var Klydds monstergolf packad upp till öronen. Gott med lite extra plats i garaget, hoppas delarna kommer till användning! Tack för transporthjälpen Klydd! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnell Posted June 20, 2018 Report Share Posted June 20, 2018 Kofångare på plats i Stockholm! Stort tack till alla som hjälpte till! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts