valdas-76 Posted November 27, 2017 Report Share Posted November 27, 2017 (edited) Hej alla, jag vet säkert att det fanns ett inlägg av Ronnie 79 här på forumet som handlade om ett inköp från Milner Offroad, minns att han köpte bladfjädrar, fjäderkrampor och en del annat till sin HJ60.Provade olika kombinationer med sökfunktion men hittade inget.Ronnie är inte här heller så ofta så om någon hade kunnat hjälpa hitta den texten hade jag varit mycket tacksam.Råkade nämligen köpa Ronnies gamla bil Valdas Edited November 27, 2017 by valdas-76 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrWIB Posted November 27, 2017 Report Share Posted November 27, 2017 Hej alla, jag vet säkert att det fanns ett inlägg av Ronnie 79 här på forumet som handlade om ett inköp från Milner Offroad, minns att han köpte bladfjädrar, fjäderkrampor och en del annat till sin HJ60.Provade olika kombinationer med sökfunktion men hittade inget.Ronnie är inte här heller så ofta så om någon hade kunnat hjälpa hitta den texten hade jag varit mycket tacksam.Råkade nämligen köpa Ronnies gamla bil Valdas Ha ha, det är en liten (Toyota LC) värld ... Du kanske redan gjort det, men testa att PMa honom, är allt "rätt inställt" får han ju ett mail då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts